Mi-e dor...

143 8 0
                                    

  A trecut o saptamăna Mama lui Felix era pe cale sa plece. Felix și Hyunjin erau cu ea la aeroport, ii era greu lui Felix sa îi spuna "Pa!" și sa nu o mai vadă pentru câțiva ani. Hyunjin îl înțelegea și era acolo pentru a-l sprijini.

Felix- Mama, și dacă o sa-mi fie dor de tine?

M/Felix- Ma poți suna.

Felix- Dar nu vreau sa pleci* și face o fata trista*

M/Felix- Uite Felix, îl ai pe Hyunjin mai ai colegii aici. Poți renunță la ei pentru mine? Plus eu vreau sa-mi încep o viata noua.

Felix- As putea, dar nu as vrea sa-ti stau în cale. Am sa te sun când îmi va fi dor și o sa vorbim.

Hyunjin- Sunt și eu aici Felix.

Felix- Aa...

M/Felix- Îți spun eu ca nu îți va fi dor. Ai pe cineva lângă tine. Hyunjin va avea grija de tine.

Felix- Ok! * și începe sa zambeasca*

  După ce mama lui Felix urca în avion, Hyunjin deja aștepta ca Felix sa înceapă sa plângă ,dar, spre surprinderea lui chiar nu a început sa plângă deloc.

Felix- Îmi va fi dor de mama.

Hyunjin- Cum a zis ea "Îți spun eu ca nu îți va fi dor". Poate cine știe o sa-ti faci o iubita sau iubit.

Felix- Nu sunt gay. Plus plac pe cineva.

Hyunjin- Mama ta mi-a zis ca esti.

Felix- MAMA!

Hyunjin- Nu te aude.* și trage un zâmbet mic*

Felix- Sa nu te prind ca razi ca te omor.

Hyunjin- Gata, șefu!

Felix- Asa ziceam și eu. Dat totuși, o sa stau la tine,nu? Ca nu degeaba mi-am făcut bagajele.

Hyunjin- Dap! La mine o sa stai.

Felix- Ok!

  Felix urca în masina. Hyunjin vrea sa pornească dar ceva îl oprește o amintirea înspăimântătoare.

Felix- Ești bine?

Hyunjin- Da! (cred)

Felix- Treci pe locul meu, conduc eu azi.

Hyunjin- Am spus ca sunt bine.

Felix- Nu, nu ești. Treci acum!

  * Felix  face schimb cu Hyunjin*

Hyunjin- Sunt bine! Nu trebuia sa facem schimb.

Felix- Taci!

  Felix pornește mașina și pleacă spre casa lui Hyunjin. Peste ceva timp ajung doar ca Hyunjin întra direct și merge la baie, începe sa vomite. Felix speriat a alergat după el.

Felix- Ti-am spus ca nu ești bine! Ma duc sa caut ceva sa fac de mâncare poate o sa te simți mai bine după ce mănânci. Ca dimineața nu ai mâncat nimic.

  Hyunjin se oprise, se spala pe fata și pe dinți și iese din baie.

Felix- Ești bine?

Hyunjin- Acum da, dar ma simt puțin obosit.

Felix- Mănânci și te culci.

  Hyunjin se îndrăgostea de Felix din ce în ce mai mult... Nu se mai putea abține și merge în spatele lui și îl prinde în jurul taliei. Felix imediat s-a înroșit tot.

Felix- C-ce faci?...

Hyunjin- Shh...

  Felix tace și doar îl lasă in pace.

Felix- Îmi poți da drumul? Am terminat masa.

Hyunjin- Bine. *și trage un zâmbet dragut*

    Felix așează masa și Hyunjin îl privește cu atâta dragoste în mintea lui.

Felix- Pofta buna!

Hyunjin- Pofta buna. Îmi poți da te rog un pahar cu apa?

Felix- Îți poți lua și singur!

Hyunjin- Nu ma aduce pe un mod nepoliticos.

Felix- Ba uite ca te aduc.

Hyunjin- Ai prins puțin tupeu?

Felix- Poate.

  Hyunjin se ridica de la masa și merge spre Felix, ii tidica fata și începe sa îl sărute. Felix, nu-I raspunde la sărut dar Hyunjin mereu are un plan. Îl prinde de picior și îl strânge pana Felix tipa. Felix nu si-a dat seama ca tocmai a răspuns la sărutul lui... Servitoarea i-a văzut și a scăpat tava pe jos.

Servitoarea- Nuuuu! De ce trebuia tu sa apari?

Hyunjin- Poftim?

Servitoarea- Te plac chiar dacă știu ca îl placi pe domnul Felix.

  Felix se uita la Hyunjin pentru două secunde si înghite în sec.

Hyunjin- Știam ca ma placi, dar cine sa apară?

Servitoarea- Tu Hwang Hyunjin!

Hyunjin- Eu?

Servitoarea- Da!

Hyunjin- Poți pleca acasă? Nu vreau sa mai vad pe cineva astăzi.

Servitoarea- La revedere!

  Servitoarea iese pe ușa și Hyunjin continua ce făcea cu Felix, dar de data asta mai pasional. Se despart abia când duc lipsa de aer.

Felix- Ma placi?

Hyunjin- Shh...

  Începe sărutul a treia oara doar ca de data asta Felix fără ezitare răspunde la sărit din prima. Hyunjin îl ia pe sus și merg în camera. Închid ușa și începe acel sărut minunat!

Hyunjin- Acum am sa-ti raspund: Da, te plac!

Felix- ...

Hyunjin- Dacă nu ma placi nu o sa scapi oricum.

Felix- Dacă nu te placeam nu mai ajungeam aici...

______________________

De acum în fiecare Duminca postez:)

Sper sa va placa!🫂❤
Paa!😻💕

Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum