Oare ce s-a intamplat?

79 9 2
                                    

Felix leșina in fața lui Hyunjin, iar acesta il prinde pentru a nu da cu capul de asfalt. Ce s-a petrecut pana acum l-a speriat pe Felix pana la moarte, parea el ca este tare...dar era speriat, mai ales ca avea si depresie. Toate s-au acumulat si ca rezultat a leșinat.

Hyunjin- Ce i sa intamplat? Oare de ce a leșinat?

Toti au iesit de la loculire lor...avand in vedera ca nu au facut nimic🤭. Toti erau speriati, dar I.N nu era...Oare de ce?
Pentru ca a plănuit asta impreuna cu doctorul. Nimeni nu stia asta, doar el si persoanele din calnul lor. Hyunjin l-a luat pe Felix in brate si a fugit cu el pana la spital cu toti in urma celor 2, in caz de ceva ei ii aparau.

Hyunjin- Ajutor! Va rog sa ma ajutati!

Un doctor- Ce s-a intamplat?!

Hyunjin- Pai a fost rapit de un doctor de la voi si am mers dupa el sa-l iau de acolo, dar dupa toate astea a leșinat

Doctorul- O sa rezolvam rapid! Multumesc de informatii!

Hyunjin- Cu mare drag! Va rog sa-l salvati!

Felix era in camera lui, dormea, Hyunjin si cu ceilalti asteptatu ca acesta sa se trezeasca. Intr-un final dorinta lui Hyunjin s-a intamplat, Felix se trezise!

Hyunjin- FELIX!

Felix- Cine esti?

Hyunjin- Sunt Hyunjin iubitul tau...

Felix- Am un iubit?

Toti erau socati...Hyunjin aproape plangea, dar era tare in fata lui.

Hyunjin- Da, iar acela sunt eu!

Felix- Imi pare rau, dar nu te cunosc.

Hyunjin- Adica?...

Hyunjin a mers spre doctor si l-a intrebat de de Felix si-a pierdut memoria.

Doctorul- Chiar imi pare rau, dar am gasit in analizele lui un "drog" care il face sa uite tot si toate...

Hyujin- Nu exista un tratament pentru asa ceva?

Doctorul- Exista. Dar acesta este recaoatarea memoriei. Mai pe scurt trebuie sa stati cu Domnul Felix zilnic pana isi aduce aminte.

_______________

Ma scuzati pt aceasta perioada lunga de timp in care nu am fost activa)

Capitol nou🤭❤

⚠️Greseli gramaticale⚠️

Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum