Hyunjin era deprimat de pierderea lui Felix. Toti erau acolo pentru el..doar I.N nu se afla printre acestia.
Hyunjin- Ce am facut pentru ca Felix sa fie omorat? De ce s-a întâmplat asta?
Bang Chan- N-ai facut nimic pentru ca acesta să moara...Dar I.N te placea, iar acesta cand a aflat ca esti impreuna cu Felix...A decis ca este vremea sa-l omoare.
Lee Know- Toti stiam, dar nu am vrut sa va stricam relatia..si ca tu sa-ti faci griji pentru Felix.
Han- Ne pare foarte rau ca nu ti-am spus de mai mult timp...
Hyunjin- Dar totusi..să ajungi sa faci o crima pentru o persoana...nu-l credeam în stare de asta.
Seungmin- Te place de vreo 5 ani de zile...și cand a aflat de relația voastra a plans foarte mult, dar mie mi-a zis ce ți-a zis Bang Chan și am decis sa va spun, nu să tac.
Hyunjin era șocat de toate aceste lucruri ce i se intamplau, dar știa ca trebuie sa-și prindă curajul inapoi și dupa sa vorbesca cu I.N...Ii era frica deja, dar nu putea sa uite de ceea ce a spun Bang Chan.
Changbin- Faza e ca a inceput să te urasca și mi-a zis ca urmatoarea lui victima esti tu, Hyunjin. O sa facem tot ce putem să nu te mai urască și să uite de tot, daca iți e frica de el ne poți zice.
Hyujin- Nu mai am incredere in ei* se gandea acesta* Nu. Nu mi-e frica de el. Acum pot avea un moment de liniste?
Toti- Bine. Noi plecam! Pa😁
Hyunjin se tot gandea ce sa faca ca sa-l aduca pe Felix la viata...si se mai gandea la tot ceea ce i au bagat baietii in cap. Totusi nu e o joaca ceea ce au spus. Adica l-a vazut la geamul lui... Sper sa nu fie adevăra si sa fie doar o gluma. Acum trebuie sa ma axez pe reinvierea lui Felix...
Dupa doua luni.
Au trecut doua luni deja si inca nu am gasit nimic...nici un antidot pentru reinvierea mortului...Oare mai este posibil de asa ceva?
Adica cand aveam eu 10 ani era posibil...bine, dar atunci eram in lumea demonilor...nu in aceasta lume. Acum Hyunjin are 500 de ani in viata reala, dar el spune ca are 17 ani..
Hyunjin- Te iubesc, Felix!
_______________Greseli gramaticale!😥
Sper sa va placa💗❤
CITEȘTI
Doar asteapta-ma! ~HyunLix~
RomanceÎn acesta poveste este vorba despre Hyunjin și Felix:) Inceput:03.10.2022 Sfarsit:**.**.****