Aflarea adevarului

99 8 3
                                    

     Hyunjin a aflat ca acele pastile erau droguri pentru uitarea memoriei...nu se astepta ca Felix sa fie inca in pericol chiar dupa ce i-a povestit tot acelui doctor...

Hyunjin-Mai exista oameni care vor ca Felix sa fie in pericol?...De unde stiu acei oameni ce fac eu zilnic? Poate cineva din grup este si ne tradeaza...

Apel de grup

       Toti raspund inafara de Felix si I.N...de Felix toti stiau, dar de ce I.N nu raspunde? Se aude de la geamul lui un telefon care suna, dar il ignora. Ce sa vezi, era I.N care il privea pe Hyunjin de la geamul camerei lui...Mereu il spiona seara si uneori raspundea la apel, dar abia de vorbea...

Hyunjin- Buna! Am ceva sa va spun tuturor. Eu suspectez pe cineva de aici ca ar fi impotriva lui Felix si a mea.

Bang Chan- Nu, impotriva ta nu este nimeni, doar impotriva lui Felix este doar o persoana, iar acela este I.N.

Hyunjin-CE!?

   Dupa ce a aflat asta s-a dus la geam si l-a vazut pe I.N care il spiona. L-a impins,iar acesta a cazut de la etajul 5. Hyunjin a inchis geamul si s-a pus in pat de parca nu s-ar fi intamplat nimic...Intre timp I.N nu a leșinat,iar acesta s-a dus instant la spital pentru a-l omora pe Felix, iar fix asta a facut...
    Spitalul l-a sunat pe Hyunjin si i-a spus ce tocmai s-a intamplat...de aici a inceput chinul pentru acesta.  El si-a jurat ca nu o sa mai iubeasca pe altcineva si o sa-l astepte pe Felix pana la eternitate.
     Ajugand la spital Hyunjin a intrebat cu lacrimi in ochii...

Hyunjin- Care au fost ultimele lui cuvinte?...

Doctorul- "Doar asteapta-ma"... Imi pare rau pentru pierderea dumnevoastră! Sincere condoleante!

Hyunjin- Multumesc!
 
    Oare chiar ii pare rau sau doar spune asa pentru a iesi el inocent? Stiu ca e vina lui si totusi nu i-am spus nimic si nu am vrut sa fac scandal... O sa sufere toti pentru asta!...* se gandeste Hyunjin*

Hyunjin- Felix, te iubesc!💜

  _______

Am scris asta la scoala

⚠️Greseli gramaticale⚠️





Doar asteapta-ma! ~HyunLix~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum