Son kez.
SELAMÜN ALEYKÜM 👋Nabersiniiz
Kitap final oldu resmen çok duygulandım😥
Bugüne kadar yanımda olan herkese çoook teşekkür ederim. Kitaba başladığımda bırak 130k yı 10 k olmasını bile beklemiyordum. Hatta 10 k olduğunda ss alıp arkadaşlarıma atmıştım kitap 10k oldu felan diye baya heyecanlanmıştım. Sürekli 10, 20,30 farketmeksizin sürekli arkadaşlarıma ss atıyordum ve onlarda galiba benden bıkmışlardı.
Kusura bakmayın sizi daha fazla sık boğaz etmeden kitabı bitirdim jshdj moonshelight_ Pandanizzz_00
Burdan Pandanizzz_00 ayrı bir şekilde teşekkür etmek istiyorum. İyiki varsın gerek bölümlerde olsun gerek başka şeyde olsun çok yardımcı oldun herşey için teşekkürler ederim ♥️
Bu platformda iyi insanlar olduğu gibi kaba insanlarda olabiliyor. Onlar yüzünden çoğu kez kitabı kaldırmak istemiştim ama sonra düşündümki ben kitabı niye kaldırayım değilmi.
Bu konuda çoğu okurum beni desteklemişti hepsinede burdan bolca teşekkürler😘❤️.
Taslakta bir kurgum daha var ama yayınlarmıyım, pek zannetmiyorum. Kitap yazmak sandığım kadar kolay değilmiş jshdj bazı sorumluluklar almak gerekiyormuş vede bu platformda seni çok kıran kişiler olabiliyormuş🙆.
Neyse işte böyle djfbjsbdj.
Çok konuştum sanırım😅.
Bu bir ayrılık değildir istediğiniz zaman profilime yazabilirsiniz. Dertleşmek felan isterseniz gelin diyormuşum sjhsksbd.
Ay neyse artık bölüme geçelim çok fazla konuştum 👋
...
Şuan kahkahalarla Nura gülüyordum.
Nedenmi?.
Çünkü İpek napmış ne etmiş Muhammet abinin büyük kuzeni ile Nuru tanıştırmıştı. Ama Nur bunu ilk başlarda pek önemsememiş istemediğini söylemişti.
Bizde o önemsemediği için peşini bırakmıştık. Ama Muhammet abinin kuzeni olan Miran Nuru önemsemişti belliki.Çünkü düğünden bir iki hafta sonra Nurun numarasını bulmuş ve mesaj atmıştı, tabi bunlardan bizim haberimiz yoktu. Bizim canım arkadaşımız bize hiçbirşey söylememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahur Vakti / Yarı Texting
Spiritual~TAMAMLANDI~ Siz; Mevzu derin konu gözlerin harelerine hapsettin sözlerin yakar durur beni duyamadım birileri buna aşkımı dedi*. Siz; İki deli bir araya gelmemeliydi belkide bu kadar sevmemeliydik iyi kötü atıyodu vücuda yetiyodu kalp işi biliyodu d...