2.

24.2K 1.2K 326
                                    

Selamün aleyküm ikinci bölümle karşınızdayım inşallah severek eğlenerek okuyacağınız bir bölüm olur😃.

.....

Numara6; Bana mı aşıksınız?.

Numara6; Eğer öyle bir şey varsa da olmasın. Ben aşkla meşkle uğraşamam. Gecenin bu saatinde de yazmışsın, zaten nöbetten geldim, başım çatlıyor. Bir de çoluk çocuk işleriyle uğraşamam.

Siz; Sensin çoluk çocuk!.

Siz; Mesajları da ben yazmadım zaten, küçük kuzenim yazmış.

"Kuzen bu, kaçınsı sınıf yalan? 2.sınıf falan mı?"

"Sana ne? Siz açtınız zaten başıma bu belayı! Adam da sinirlinin teki çıktı."

"İyi iyi, tamam. Adama cevap ver bari."

Numara6; Yaa, kuzenin falan mı yazmış? Yapma ya, bende sen yazdın diye bir heveslenmiştim.

"Aha! Bakın, inanmış."

"Kanka, biraz salak mısın? Adam seninle dalga geçiyor resmen."

"Ya, ben kendimde miyim sanıyorsun?"

Siz; Ya, hem sen gidip uyusana.
Madem nöbetten geldin, yarın hastalarının karşısına böyle uykusuz çıkma.

"Kuzen ne yaptın ya? İyice sıvadın. Niye hastaların yazdın? Adam gerçekten doktorsa seni aşığı sanma
ihtimalini daha da yükselttin."

"Yaaa, bu sefer gerçekten ağlaak istiyorum!"

"Kanka devam et."

Numara6; Doktor değilim. Size ne benim uykumdan, uykusuzluğumdan.

"Oh! Doktor değilmiş."

"Aynen, en azından aşık olma ihtimalin azaldı."

Siz; Ne bileyim? Nöbetten geldim deyince doktor sandım. Zaten doktor olmadığını nereden bilebilirim ki? Tanımam, etmem.

Numara6; Demek tanımaz, etmezsiniz Beyza hanım.

"Oha! Çüş! Yani adımı biliyor bu adam!"

"Kızım, açıklamada yazıyor ya yazdın."

"Ha! Bir an çok korktum ya."

"Bu kız salaktı, daha da salak oldu ya. Keşke yazdırmasaydık."

"Sen niye bana salak diyorsun? Sen sanki çok akıllısın Nur Hanım."

"Kızlar devam mı etseniz?"

Elimdeki telefona geri dönüp yazmaya başladım

Siz; Tabii ki tanımıyorum.
Numaranızı da sallamıştım zaten.

Numara6; Peki, tamam. Salladın diyelim, benim numaramı tutturman ve o kadar şarkı sözü yazmama ne demeli?.

Siz; ya, ben seni TANIMIYORUM!. O şarkı sözlerini de öylesine yazmıştım.
Şaka amaçlı, şaka yani. Niye anlamıyorsun?.

Numara6; Niye inanayım?

Siz; Saçma sapan konuşma ya!
Tamam, biz biraz eğlenmek için yazalım dedik. Onu da elimize yüzümüze bulaştırdık. Uzatma işte! Hem sahura kaldırmış olduk, daha ne?

Numara6; Burada saçma sapan konuşan ben miyim? Gelmiş gece gece bilmediği bir numaraya, gerçi biliyorsundur belki orası da meçhul, mesaj atıyorsun sonra ben bunu sorgulayınca, saçma sapan konuşan ben mi oluyorum?

Siz; Ya, tamam! Uzatmayalım, gece gece rahatsız ettiğimiz için kusura bakma. Hakkını helal et. Hadi, sen yoluna ben yoluma.

Numara6; Ama kusura bakıyorum. Gece gece beni mesajlarınızla rahatsız ettiniz.

"Ay! Döveceğim şimdi ama bu ne ya? Allah'ım, Ya Rabb'im. Tamam, özür diledim daha ne uzatıyor acaba,
üf! "

"Aynen ya, resmen adam elinde olsa bizi dövecek. Bir o kaldı yani."

"Aynen. Neyse, boşver ya. Engelle gitsin."

"Bence de engelle, hiç değmez yani."

"Engelliyorum o zaman?"

İkisi de onaylar anlamda kafa sallayıp telefona bakmaya devam ettiler.

Numara6; Polisim ben, özel harekatçı olanından!

"Yuh yani! Şansın da bu kadarı..."

....

Eveet bölüm sonu.

Bölümü nasıl buldunuz?.

En sevdiğiniz sahne?.

Nur?.

İpek?.

Beyza?.

Numara6?.

Kendinize iyi bakın Allah'a emanet olun🥑🌵.

Sahur Vakti / Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin