útěk

2.2K 45 2
                                    

Všechno to začalo, když si moje máma (Jessica, 38) našla přítele.
S mím otcem se rozvedli před třema rokama, což mi bylo 13. Celé 3 roky žiju jen já a moje máma a klapalo nám to do té doby, než se tu objevil Erik. Erik je o něco mladší než máma a přistěhoval se k nám před půl rokem.
Asi tak před 2 měsícema začal mít na mě podivné narážky například : Když přichází z práce a máma ještě neni doma , přívítá mě se slovy,,Čau kotě" . Nebo asi tak zhruba 2 týdny zpátky mě štípnul do zatku tak, že jsem bolestí zařvala. A tohle se opakuje každý den.
Dnes když mamka přišla z práce, zavolala mě a Erika do obíváku . ,,Takže... " řekla mamka když jsem dosedala na gauč ,,... v práci mi oznámili, že mě posílají na měsíc do Ameriky na školení" nevím jestli jsem moc paranoidní, ale přišlo mi, že při těchto slovech se Erik pousmál . ,,Děláš si srandu, že jo mami. '' dostala jsem ze sebe se slzami v očích . ,,Ebi , je to skvělá příležitost dostat se do zahraničí, a dokonce když tam pojedu zvýší mi plat o polovinu a konečně bychom si mohli dovolit domek místo bytu. "
Snažila jsem se potlačit slzy, ale nevyšlo mi to a jedna kapka stejně vyklouzla a stékala mi po tváři. Mamka mě objala a šeptla mi do ucha :,,to zvládneš Ebi .. si přece moje. " ještě pevněji jsem ji obejmula . Po chvíli mě od ní odtáhl Erik , objal mě jednou rukou kolem ramen a řekl ,,My to tu zvládnem, Jess'' a dal mi pusu do vlasu. Fuj . To bylo odporný, měla jsem chuť si je jít hned vydezinfikovat.
Ten večer co mamka odjela byla bouřka. Erik mi vlezl do postele se slovy ,,Bojíš se kotě ?" S odporem jsem se odtáhla co nejvíc od něj a znechuceně řekla, téměř vykřikla ,, Ne" . Nedal si ale říct a řekl ,,Já ano , a proto tu s tebou budu spát'' chtěla jsem odejít, ale chytl mě za ruku a přitáhl zpátky do postele. Najednou si začal sundavat boxerky a mě kalhoty od pyžama, nevěděla jsem co dělat! Když se mě jeho penis přitiskl na nohu myslela jsem, že se zbleju. Na nic víc už jsem nečekala a utekla do obíváku. Přiběhl za mnou a snažil se so mě zasunou ve stoje, ja ale utekla zpátky do svého pokoje a zamkla se. Sbalila jsem úplně nejvíc oblečení co se mi vešlo do batohu a vybrala si úplně všechny peníze co jsem měla. Jelikož sem si dlouho šetřila , tak jsem měla v kasičce přes 4000 a na kartě víc jak 10 000 , tam mi totiž každý měsíc posílal táta 500 .
Když jsem měla sbaleno utekla jsem oknem. Měla jsem jediný stěstí že jsme bydleli v přízemí.
Prosím čtěte,likujte , komentujte , abych věděla jak vás to baví a jestli má cenu pokračovat . :) vaše Nikol♡.
(Omlouvám se za chyby)

Bez tebe? Ne, díky..Kde žijí příběhy. Začni objevovat