miluju ho

747 22 3
                                    

Bylo rozhodnuto za 2 týdny odlétáme na 2 roky do Londýna. Musim to dát věděl Denymu a holkam. Nejdřiv zavolám Denymu.
,,Halo? " ozvalo se .
,,Ahoj Deny." Ozvala jsem se po chvíli.
,, Eem ahoj "
,,Potřebuju si s tebou promluvit"
,, Dobře , tak se sejdeme"
,,Šlo by to hned ? "
,, Tak za půl hoďky v parku?"
,,Dobře"
Zavěsila jsem a šla se přichystat. Na sebe jsem si vzala šedý overal s krátkými rukávy.
Když jsem přišla už tam na mě čekal. ,,Ahoj Ebi , tak o čem semnou potřebuješ mluvit?" Ani se na mě při těch slovech nepodíval.
,,Proč se mi byhýbáš?" Řekla jsem úplně něco jiného než jsem měla původně v plánu , ale musela jsem se zeptat.
,, Já se ti přece nevyhýbám Ebi"
,, Tak proč už jsme se skoro tři týdny neviděli? "Zeptala jsdm se zklesle a koukala při tom do země. ,,Je to moc složitý." Dostal ze sebe. ,,Sakra co je na tom složitýho?? prostě mě buť miluješ nebo ne nic víc ,nic míň a i kdyby už si mě nemiloval tak.. " z ničeho nic mě políbil , jako by mě tím chtěl umlčet. Nebránila jsem se , ale o to víc mě bolelo , že už s ním nebudu moc být.
Když nám došel kyslík a museli jsme se od sebe odtáhnout , tak jsem ho objala , stékala mi jedno slza za druhou a nešlo to zastavit. ,,Ebi proč brečíš?" Zeptal se mě polekaně. ,,Stěhujeme se , do Londýna." Vzlykala jsem , ale rozuměl mi. Pěvně mě objal jako by mi chtěl naznačit ,že mě nepustí. Ani jsem nechtěla jsem, aby mě pouštěl. Jen jsme tam tak stáli a objímali se. Po chvíli se mi podíval do očí a řekl ,,Miluju tě , a budu tě milovat i když budeš tak daleko ode mě." Při těchhle slovech mu stékala po tváři slza.
,,Já tě taky miluju,neni pro mě lehké nechat tě tu." Usmál se , ale byla z něj cítit bolest. ,,Chceš poznat mamku?" Nevim co mě to napadlo zeptat se zrovna na takovouhle kravinu . ,,Rád" ŕekl k mému ůdivu.
+,,Mami ? Jsi doma? máme návštěvu."
-,,Jsem v obýváku Ebi , koho si přivedla?
+,,Tohle je Denis mami , to on mi pomohl"
×,,Dobrý den" pozdravil Deny
Maka vztala z pohovky a bezeslov ho bejmula.
-,, Děkuju ,že si pomohl mojí holčičce " řekla mamka Denymu.
×,,Neděkujte mi , to byla samozřemost." Řekl Deny jako slušně vychovaný kluk.
-,,A vy spolu jako to .. chodíte?" Zeptala se mamka .
+ ,, Mami .. !" Sykla jsem na ni.
Já sama vlastně nevím jestli spolu chodíme jen jsem čekalaa co na to řekne deny.
×,,Vlastně ano" odpověděl na mamčinu otázku ,ale koukam při tom na mě a opravdu od srdce se usmál. Zato mamce nebylo zrovna do smíchu.
-,,Mrzí mě , že trham mladou lásku." Řekla mamka smutně.
×,,Je to přece jen pár set kilometrů , ty nás nerozdělí ,že ne Ebi? " tohle mě opravdu přdkvapilo . Nedokázala jsem odolat a vášnivě ho políbila , nedošlo mi ,že je tam s námi pořád mamka. Přitáhl si mě k sobě tak , že se naše těla dotýkala. Ani jsem si nevšimla , kdy zmizela mamka, nevim co se stalo s Laurou a ani jak to bude dál , nic z toho ale teď neylo důležitý. Teď byl hlavní to , že jsme tu já i on a máme k sobě tak blízko. Jen jednou věcí jsem si jistá a to tou , že ho opravdu bláznivě miluju.

Ahoj , tak tady máte další díl. :) Nikol.. <3*

Bez tebe? Ne, díky..Kde žijí příběhy. Začni objevovat