v 8 hodin večer mě vzbudila rána vchodových dveří a hlasitý Beátin pozdrav ,, Ahoj Ebi, si tu ?" podívala jsem se vedle sebe ,abych se ujistila ,že to nebyl pouhý sen. Nebyl, vedle mě spokojeně spal ten nejkrásnější kluk na světě. Vylétla jsem z postele a vyšla ven ze dveří , aby Beata nešla sem. Když jsem vyšla všimla jsem si , že tam není sama a na někoho mluví do obývacího pokoje , podívala jsem se tam abych zjistila kdo to je , byla to Laura. SAKRA!!! ,,Ahoj holky, jsem strašně unavená jdu si ještě na chvilku lehnout." řekla jsem nervozně ,, Jasně jen běž , ale neviděla si někde Denise celý den se mi neozval ?" zeptala se Laura . ,,Ne ,se mnou nemluvil třeba je někde s kluky." Zalhala jsem. ,,Třeba " řekla Laura a dál už se mě na nic neptala.
Když jsem vešla do pokoje otočila jsem klíčem v zámku , aby se sem nikdo nedostal a rozhodla se , že nejlepší bude když Denise probudím . Políbila jsem ho a znovu a znovu , dokud neotevřel oči a neusmál se na mě. Seděla jsem na něm obkročmo. Položil mi ruce na stehna a posadil se abych se k němu nemusela nahýbat. Odtáhla jsem se od něj se slovy,,Vedle je Beata s Laurou,Ptala se po tobě , ale neboj neví ,že jsi tu , řekla jsem , že jsem unavená a jdu si lehnout , je zamčeno. " snažila jsem se mu co nejstručněji povědět co se stalo. Zamračil se , ale pak se zase usmál a řekl,,Tak to jsem tady uvězněný s tou nejkrásnější holkou." usmála jsem se a prostě jsem ho musela políbit. Jsem do něj zamilovaná až po uši. ,, Co tu budeme dělat ? musíš počkat než odejde Laura a Bibi s Elou usnou a to jen tak nebude .. " zasmála jsem se. Na moji otázku mi odpověděl tak , že mě položil na záda a líbal mě , líbal mě úplně všude , na prsou , břiše , čele , rukou , krku zastavil se u podbříška a zuby mi stáhl kalhotky a líbal mě i tam , pak mi jazykem začal dráždit klitoris. Vzdychala jsem čím dál častěji a hlasitěji , že mě musel umlčet polibky a pokračoval prsty . Když jsem byla na vrcholu kousla jsem ho do rtu .
Políbil mě , ale zamračil se. ,, Co si mi to provedla" sedla jsem si na proti němu a přemýšlela jak to myslí. ,,Co tím myslíš ?" zeptala jsem se nakonec a uvědomila si že jsem nahá a přikryla se dekou. ,, Když jsem tě našel na té ulici myslel jsem , že ti pomůžu a budeme přátelé. Nejde to. Pořád na tebe myslím . Neměl bych tohle všechno dělat, chodím s Laurou , je to milá holka a má mě ráda, ale já na tebe nedokážu přestat myslet. " .
Ahoj,po delší době další díl. Doufám , že alespoň někoho z vás můj příběh baví :) Nikol B-)
ČTEŠ
Bez tebe? Ne, díky..
JugendliteraturEbi se poprvé vydala do školy, přijmou ji nový spolužáci ?