1.školní den

469 11 3
                                    

              Dnes jdu poprvé do školy, anglicky umím obstojně , chodím na angličtinu už od školky , takže dorozumět se s novými spolužáky nebude problém, horší bude to začlenění. Je 7:45 a už je nejvyšší čas vyjít. Mamka mě chtěla poprvé do školy odvést , ale já nechtěla. Vytiskla jsem si mapku z internetu a vyšla jsem. Cesta proběhla celkem obstojně až na jednu nebo dvě špatná odbočení, kterých jsem si ale naštěstí včas všimla.
               Před školou se to hemžilo spoustou lidí . Nejprv jsem se musela jít ohlásit své nové třídní do kabinetu. Najít ho nebyl problém , ve vestibulu byl totiž plánek školy. Učitelka byla veselá , příjemná oplácaná paní. Zazvonilo  a tedy nastal čas na seznamování. Vstoupila jsem do třídy po boku učitelky a po třídě se rozléhal šepot spousty hlasů. Ticho nastalo až když učitelka začala mluvit ,,This is your new schoolmate, Ebigale ..."Srdce mi tlouklo ostošest .
                 Když přestala učitelka mluvit posadila mě k nějaké holce , byla oblečená celá do černa, černé roztrhané džíny , ve kterých bylo zastrčené černé tričko a kolem pasu měla zavázanou červeno černou košili . V uších měla sluchátka a její černé boty měli šíleně vysokou platformu. V obličeji byla krásná, plné rty přetřené tmavě rudou až černou rtěnkou  , krásně tvarovaný nos a velké modré oči olemované silnou vrstvou linek. Obočí měla dokonale vytvarovaný do tmavých oblouků. Černé vlasy měla vyčesané nahoru do natupírovaného culíku.
          Když si všimla , že se k ní blížím sundala nohy z mé strany lavice , hlavu si položila do dlaní a vyndala si sluchátka z uší . ,, Čau já jsem Tina." pedstavila se mi.,, Já  jsem Ebi , ale to  jsi asi slyšela od učitelky. " ,,To jsem asi přeslechla" řekla otráveně a nasadila si zpátky do uší sluchátka , ze kterých se ozýval hlasitě rock. 

           O přestávce se u protější lavice vytvořil hlouček lidí , šeptali si a čas od času se na mě někdo podíval, nevěnovala jsem tomu pozornost a připravovala jsem si věci na další předmět , dokud ke mě nepřišel jeden kluk z toho hloučku , zřejmě ho vyslali , všichni na nás upřeli zrak , to pro mě nebylo moc příjemné , ale teď byla ta chvíle , kdy se rozhodne jestli mě vezmou mezi sebe. ,,Ahoj Ebi , já jsem Tomas ,co děláš po škole? jdeme s partou do kavárny , přidáš se ? " vypadal trochu stydlivě , ale já jsem v tu chvíli taky pocítila jak rudnu. ,,Ahoj Tomasi , jasně , přijdu v kolik ? "
                                                                                ,,Ve 4"
                                                                                ,, Dobře , ale já nevím , kde to je "
                                                                                ,, tak buď v pul tady u školy , pujdu s tebou" usmál se a já přikývla na souhlas. Na ústech se mi taky vykouzlil úsměv a Tomas se otočil a odešel. Jejich hlouek se rozprchl a všichni se věnovali přípravě na další hodinu. Tina jen protočila oči , ale já si jí nevšímala. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 11, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Bez tebe? Ne, díky..Kde žijí příběhy. Začni objevovat