V kině:
Koupili jsme si lístky doprostřed sálu. Šli jsme na akční film jménem Rychlá smrt, výběr jsme nechali na Denim . Usadili jsme se do sedadel seděli jsme : já, Deny,Laura. Začal film , byl docela nudný , ale co čekám ,když ho vybíral Denis. ve čtvrtce filmu jsem si pokusila opřít hlavu o Denisovo rameno , ale to,o co jsem se opřela rozhodně nebylo rameno a už vůbec ne Lukášovo. Polekala jsem se a obratem jsem zjistila , že to bylo Lauřino zápěstí. Objímala ho oběma rukama a měla na něm hlavu , on měl svoji ruku na jejím stehně a hladil ji. Když si všimli, že si je prohlížím vstala jsem ze sedadla a vyběhla ven z kina. Slzy se mi kutálely po tváři. Na ulici jsem si stopla taxi a odjela domů. Když jsem si pak uvědomila , jak moc jsem se ztrapnila poslala jsem alespoň esemesku: ,,Promiň udělalo se mi zle , ale už jsem v pořádku ." Pustila jsem si v obýváku televizi a usnula na gauči.
Ráno mě probudila nějaká rána. Okamžitě jsem vylítla z gauče a všimla si , že Bibi sbírala na zemi střepy z rozbitého hrnku.,,Promiň nechtěla jsem tě vzbudit , ale jsem strašně nešikovná." omlouvala se. ,,To je v pohodě, už je stejně pozdě a měla bych vstávat" usmála jsem se a pomohla jí sebrat poslední kousíčky střípků. ,, Co se ti stalo Ebi ?? " vyjekla Beata vyděšeně, když si všimla mé rozmazané řasenky a opuchlých očí. ,, Jen jsem si večer zapomněla smýt řasenku a tohle je alergická reakce. " Zalhala jsem, ale nevěřila mi. ,,Ebi nelži mi prosím." řekla dost důrazně. ,,No dobře. povím ti to , ale slib mi , že to nikomu neřekneš. NIKOMU!!!" Dala jsem si záležet abych to "NIKOMU" řekla tak důrazně jako ona předtím, bohužel z mích úst to tak neznělo. ,,A jéje, udělám kafe a všechno mi to povíš."ulevilo se mi , řekla to totiž zase klidným hlasem.
,,Jsem zamilovaná" řekla jsem s kávou v ruce. ,, Nejdřív jsem myslela , že to přejde ,ale každým okamžikem v jeho přítomnosti je to horší a horší. Včera mě pozval do kina ,ale ještě s jednou holkou , myslela jsem , že je to jen kamarádka,sestra, sestřenice, bohužel když jsme přišli do kina, chtěla jsem si na něj položit hlavu, ale místo na něj jsem si lehla na tu holku, která na něm byla přisátá jako klíště." shrnula jsem včerejší průběh večera. ,, A sakra,kdo je to ?" zeptala se Beata. ,,Denis" odpověděla jsem jednoslovně. ,,Ta holka byla Laura co?"podívala se na mě soucitně. ,,Ano" kývla jsem. ,,S Laurou jsou spolu už dlouho,skoro 2 roky." Tím mi nejspíš chtěla naznačit,že nemám šanci. Jako na povel do mého hrnku s kávou začali padat kapky, které se mi kutáleli po tváři.