1.sex

1.5K 23 0
                                    

Upozornění autorky : Tato část je určena pro 15+ !!!!!!

Zazvonil mi telefon , přišla mi zpráva . Vyděsila jsem se když jsem uviděla jméno, byl to on, Denis : ,,Ahoj Ebi, odpoledne se stavím,aby si nemusela být sama ,až budou holky v práci :) " usmála jsem se . Ale co když přijde i s Laurou. Myslím , že mi to za to stojí. Potřebuji ho vidět.

Ozvalo se zaklepání. Vylítla jsem z koupelny, kde jsem se malovala a žehlila vlasy. ,,Ahoj" uf..byl tam sám . ,,Ahoj" usmála jsem se na něj. Úsměv mi oplatil. ,, Pojď dál " zavřela jsem za ním dveře. ,, Dáš si něco?" zeptala jsem se ze slušnosti. ,, Vodu, děkuju." řekl. nalila sem mu tedy vodu do skleničky a postavila ji před něj na stůl. ,,Něco jsem ti přinesl " usmál se a vyndal z tašky kytku v květináči, byla moc hezká. ,, Jééé, děkuji ta je krásná!" řekla jsem radostně. ,, Dám si ji do pokoje na okno " dodala jsem , vzala kytku a šla si ji dát do pokoje. Šel se mnou. Dala jsem ji na okno a otočila se že půjdu zpět ,ale ocitla jsem se těsně před Denisovým tělem, cítila jsem jeho úžasnou vůni, podlamovali se mi z něj kolena. Stáli jsme tam a dívali se na sebe. Snažila jsem se co nejvíc ti to užít. Naše těla se skoro dotýkala. Nemohla jsem to vydržet a políbila ho. Odtáhl se ode mě , ale po několika vteřinách mi polibek oplatil. Omotala jsem si ruce kolem jeho krku a on ty své kolem mého pasu. Nemohla jsem se ho nabažit. Nechtěla jsem ,aby to skončilo . Stáli jsme tam a líbali se asi 20 minut. Všimla jsem si jak se mu zvedá a tvrdne. usmála jsem se a v tu chvíli mě položil na postel a pomalu mi sundaval tričko , ale nepřestával mě líbat. Líbal mě na tváři , na krku , na rameni až se přiblížil k prsům . Políbil je.Bilo to příjemný a tak krásný. Kalotky jsem z něj měla celé promočené. ,,Chci tě'' šeptla jsem. Usmál se a sundal mi kalhoty i kalhotky. Naštěstí jsem byla oholená, nesnáším totiž když jsem zarostlá. Jemně mě tam políbil a sám si také sundal kalhoty i s boxerkama . Trochu mě viděsila ta velikost. Byl větší než jsem myslela. Opatrně si na mě lehl a pomalu do mě zasunul 2 prsty. Zrychloval a zpomaloval , to mi dělalo moc dobře , ale když jsem cítila ,že už budu , přestal. Koukla jsem se na něj , abych zjistila co se děje ,ale v tu chvíli do mě zasunul špičku svého penisu, bolelo to , ale nechtěla jsem , aby přestával. ,,Dobrý?" zeptal se mě a koukl se mi při tom do očí. ,,Jo" řekla jsem současně se vzdechem. Zasunul do mě o další kousek a pak o další a další ,až jsem si na tu bolest zvykla . Zrychloval , když jsem cítila , že se blíží můj vrchol obmotala jsem kolem něj svoje nohy . On mě při tom líbal na krku a rukou si pohrával s mími prsy . Projela mnou vlna orgazmu a on se svalil vedle mě na postel , dal mi pusu na čelo a naposledy vzdychl.

Takže tady je další díl , už pro trochu starší :D Asi ste si všimli ,že je teď místo Lukáše Denis ale je to jedna a ta samá postava.Doufám ,že se vám zatím můj příběh líbí. Nikol <33

Bez tebe? Ne, díky..Kde žijí příběhy. Začni objevovat