0.1

860 59 121
                                    

Bedenim müziğin ritmiyle uyum içinde hareket ederken beynim uyuşmaya başlamıştı bile, gülümseyerek elimdeki bardağı kafama diktim.

Dans etmekten sıkılınca gidip bar sandalyesine oturdum.
"Bana en ağırından"
Dedim
"Unni yeter artık çok içtin"
Dedi elindeki bardağı silen Ryujin

"Ryu haklı sarhoş olacaksın"
Dedi Soyeon
"Hadi ama Soyeon! Beni tanıyorsunuz ben kolay kolay sarhoş olmam"
Dedim
"Unni aslında düzgün bir işe girsen çalışsan hayatını düzene soksan fena olmaz mı ?"
Dedi Ryujin

Yüzümü buruşturdum
"Annem gibi konuşuyorsun, en son böyle dediğinde evi terk etmiştim"
Dedim, Soyeon'un önüme bıraktığı bardağı kafama dikledim.

"Böyle devam edersen erkenden öleceksin"
Dedi Soyeon
"İki türlü de ölüyorum"
Dedim
"Ne ?"
Dedi Ryujin

Gülümseyerek ona döndüm,
"Eninde sonunda öleceğiz neden istediğimiz gibi yaşamayalım ki"
Dedim, Soyeon göz devirerek giderken Ryujin ofladı.
"Sana ne desek boş unni"
Dedi

"Sonunda anlamanıza sevindim"
Dedim gülerek, kenardan kaptığım içki şişesini alarak Ryujin'e dil çıkarttım ve dans pistine koştum.

Çığlık atarak dans etmeye başladım. İnsanlar bana deliymiş gibi bakarken gülümsemem daha da genişledi.

•••••

Sendeleyerek dışarı çıkarak derin bir nefes aldım. Yüzüme vuran rüzgar beni biraz olsun kendime getirmişti.
"Bebeğim eve kadar eşlik edeyim mi ?"
Yan taraftaki yakışıklı çocuğa dönerek gülümsedim.

"Başka zaman"
Dedim
"Sen ne zaman istersen"
Diyip göz kırparak gitti. O çocuk da gittiğinde bir kez daha yalnızlığımla baş başa kaldım.

"Sikerler böyle hayatı"
Diyerek üstümde sigara aramaya başladım. Sonunda sigara paketini cebimden çıkarttığımda içinin boş olduğunu gördüm.
"Sikeyim!"
Diyip paketi kenardaki çöpe attım.

Yanımda bir adam durduğunda yavaşça ona döndüm. Üstündeki takım elbisesiyle bu bara ait olmadığı o kadar açıktı ki, onu baştan aşağıya süzdüm.

Yeterince iyi bir vücudu vardı. Kolundaki Rolex saate bakılırsa zengindide, ideal bir koca adayı. Evlenecek olsam sanırım ilk ona giderdim.

Düşündüklerimi boşvererek boş olan taksiye elimi uzattım. Taksi durduğunda yanına doğru adımladım.

Kapıyı açmamla gelen ses beni durdurdu.
"Hayat sikmen için fazla güzel değil mi ?"
Arkamı dönerek takım elbiseli adama baktım.

"Siz zenginler için öyle tabii"
Dedim, gülümseyerek bana bir adım atmasıyla hemen yanımda bitti.
"Zenginlik hiçbirşey değil önemli olan tadını çıkartmak"
Diyerek elindeki sigara dalını uzattı.

Sigarayı aldığımda sırıtarak göz kırptı ve gitti. Kaşlarımı çatarak arkasından bakarken Range Rover'ına bindiğinde elimdeki sigaraya baktım. Üstünde telefon numarası yazıyordu.

10-4786-3897

•505• Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin