Mladá pôvabná a krásna žena Šeherezáda má mnoho starostí, ktoré jej čoraz viac prerastajú cez hlavu. Najviac ju však trápi jej 5ročný syn Kaan ktorý má leukémiu. Pretože sa mu stav nezlepšil ani po dvojmesačnej liečbe. Na ktorej minula všetky peniaze, a preto si ide hľadať novú prácu v novej firme.
Šeherezáda si našla prácu. Do práce s ňou ide aj jej dlhodobá kamarátka Bennu ktorá si tiež hľadala prácu.
Bennu a Šeherezáda meškajú hneď v prvý deň v novej práci, preto sa šéf firmy Onur Axal naštve a vynadá im.
Onur Axal ktorý je šéfom firmy Binniapi Holding, je k nej prísny. Ale na druhej strane je úspešný, príťažlivý, a i keď dosť rezervovaný a na pohľad drsný chlap.
Ktorý ani len netuší že z jeho najobľúbenejších rozprávok pri ktorých zaspával takmer každučkú noc, predznamená jeho osud osud jeho životnej lásky!No nik ani len netuší že jej zadržaním je vážne ochorenie jej päťročného synčeka Kaana, nik okrem jej obetavej kolegyne a najlepšej kamarátky Bennu. Totiž nevedia ani to že ako mladá vdova sa oň stará úplne sama.
A možno i preto je jej šéf Onur je k nej prísny, alebo je to možno preto, že Šeherezáda je po veľmi dlhom čase jediná žena, ktorá ho naozaj zaujala! Keďže je zvyknutý, že sa mu ženy samé pohúkajú a neustále ho uháňajú, imponuje mu rezervovanosť a plachosť.
Šeherezáda je zúfalá pretože jej synček Kaan je na tom čoraz horšie a horšie.Lekár jej povedal že treba čo najskôr postúpiť transplantáciu kostnej dreňe. Šeherezáda požiada o pomoc svokrovcov, ktorí sa pred rokmi zriekli jej nebohého manžela len preto, lebo sa oženil s ňou a oni jej odmietli pomôcť.
Preto Šeherezáda naberie odvahu a hneď ráno ide za svojím šéfom preto, lebo ho ide požiadať o pôžičku 150 000 lír. Len že Šeherezáda ostala obarená z toho keď jej dal Onur neslušný návrh, že tie peniaze jej dá len pod jednou podmienkou, že s ním strávi jednu noc.Ponížená Šeherezáda mu s plačom povedala aký je bezcitný arogantný a naozaj bezcharakterný človek. Zarmútená Šeherezáda s plačom odchádza z kancelárie s zabuchne za sebou dvere. Kráčajúc po schodoch ...plače a rozmýšľa, zastane sadne si na schody, a rozmýšľa.
Šeherezáda aby zachránila život synčeka, pristála by na čokoľvek. I na ponižujúci návrh jej šéfa Onura. Preto sa Šeherezáda rozhodne prijať návrh od Onura.
Šeherezáda sa vracia do kancelárie Onura, a povie mu že prijíma jeho návrh, a že tie peniaze potrebuje čo najskôr.
Onur Axal sa usmeje a povie jej či jej vyhovuje zajtra večer o 20:00 v hoteli.
Povie mu áno.