Hoci Onura veľmi prekvapilo, že si s ním Šeherezáda dohodla stretnutie, pretože netušil o čom sa s ním chce porozprávať, v kútiku duše sa obáva, že by to mohla byť konečne rozhodná odpoveď na jeho žiadosť o ruku odpoveď, ktorá sa mu nebude páčiť... Ich rozhovor sa nesie v pochmúrnom duchu, pretože mu Šeherezáda porozpráva o svojom osude, ktorým je podľa nej zrejme predovšetkým utrpenie a bôľ. Povie mu, ako stratila otca, mamu i muža, ako temné noci poznamenali jej život, pretože v jednu sa dozvedela o manželovej smrti, v ďalšiu sa bála o život svojho syna a v tú ďalšiu... So slzami v očiach mu povie, prečo bola ich spoločná noc tou najhoršou temnou nocou v jej živote a prosí ho, aby sa k sebe správali len ako dvaja kolegovia z práce, medzi ktorými sa nikdy nič nestalo...
Popôrodné depresie, ktorými trpí Füsun, sú zo dňa na deň horšie... Nešťastný Onur sa Šeherezáde prizná, že odkedy vie, že s ním tú noc strávila, aby zachránila svojho synčeka Kaana, každý okamih jeho života je peklo! Prizná sa jej, že ju vtedy chcel len otestovať, no akosi sa mu to vymklo z rúk a teraz ho tá noc bolí viac, ako ju... Sľúbi jej, že keď mu povie svoje „Áno", budú môcť spolu na všetko zabudnúť. Na jej námietky, že na tú bolesť nedokáže zabudnúť, jej povie, že neexistuje bolesť, ktorú by láska nedokázala vyliečiť, že ju miluje od prvej chvíle a že chápe, že tá noc, čo ich oboch rozdeľuje, nie je jediným dôvodom, prečo váha súhlasiť s manželstvom. Šeherezáda je prekvapená, keď jej Onur povie, že manželstvom s ním nezradí ani svojho syna, ani pamiatku zosnulého manžela... Zmätená sa mu poďakuje, že si ju vypočul a chce odísť s tým, že od zajtra budú už len dobrými kolegami, no Onur jej na rovinu povie že sa jej nikdy nevzdá!
Na druhý deň Onura premôže pocit beznádeje, no verná Firdevs ho uteší, že po každej, hocako temnej noci zákonite vyjde slnko, a tak musí byť trpezlivý a on sa rozhodne, že bude! Šeherezáda nepríde do práce, pretože musí odviezť k lekárovi Mihriban, ktorej choroba sa zhoršila. O malého Kaana sa zatiaľ postará jeho babička Nadide. Bennu čaká ďalšie nepríjemné prekvapenie v Keremovej kancelárii totiž nájde svoju sestru Melek, ktorá odmieta akceptovať, že už ju nechce vo svojom živote! Opakuje sa tak situácia spred včera Bennu sestru po odchode od Kerema vyhodí...
Onur sa pochytí s mamou Peride, keď príde nečakane domov počas pracovnej doby a prekvapí ju nad starými novinami, v ktorým sa písalo o aférach jeho nebohého otca. Zabolí ho totiž, že si ich celé tie roky nechávala, pred ním ich ukrývala a že mu nikdy nepovedala, že je naňho hrdá a zjavne si myslí, že je rovnaký darebák, ako bol jeho otec! Keď sa Onur dozvie o Mihribaninej chorobe, zavolá Šeherezáde a ponúkne jej svoju pomoc, čo ona síce s vďakou odmietne, ale tiež mu poďakuje, že si kvôli nej robí starosti. Keď sa neskôr o niečo neskôr opäť môžu porozprávať zoči-voči a sami, Onur si povzdychne, že hoci nechtiac, každou svojou otázkou je len spôsobuje ďalší žiaľ. Povie jej tiež, že si všimol, že ho Kaan nemá rád, a že keby bol na jeho mieste, tiež by sa asi neznášal a že vie, že sa zaňho nevydá, kým ho jej syn nebude mať rád, a tak u poprosí, aby mu dala čas, aby si Kaana získal! Bude to však pre oboch veľmi ťažké, pretože malý Kaan stále veľmi žiarli a trestá svoju mamu odmietaním jej darov, nežností i blízkosti...
Bennu musí pretrpieť ďalšiu nepríjemnú situáciu, do ktorej ju vmanévrovala Melek spoločnú večeru v trojici s Keremom! Onur večer zavolá Šeherezáde len preto, aby počul jej hlas, ktorý mu vlieva nádej. A hoci si to ona stále nechce priznať, jej srdce sa pomaly roztápa, čo si všimne i Mihriban, ktorá ju nechtiac prichytí, ako si na počítači prehráva video z novoročného večierka, na ktorom je jasne vidieť, ako sa na ňu díval. Múdra a všímavá Mihriban jej potom povie, že mladosť je prikrátka človek sa ani nenazdá a je starý a sám, a tak by nemala zatvárať svoje srdce pred láskou. Povie jej tiež, že vidno, ako veľmi ju Onur miluje stačí sa len pozrieť do jeho očí, keď sa na ňu díva! Keď Šeherezáda na jej priamu otázku, či Onura miluje, odpovie nie, Mihriban so šibalským úsmevom poznamená, že sa občas stáva, že srdce hovorí jedno a ústa druhé... Šeherezáda nato po krátko zaváhaní povie len, že sa ho milovať bojí kvôli synčekovi.
Bennu sa od Melek, ktorej sa jej napokon uľúti a prichýli ju u seba, dozvie, že expriateľ jej sestry obchodoval s drogami a ju považovali za spoluvinníčku, preto ju vykázali z Británie a dokonca si dva týždne odsedela vo väzbe! Onur sa cíti nepríjemne po rozhovore s Keremom, v ktorom mu jeho priateľ na rovinu povedal, aby si priznal porážku a uznal, že Šeherezáda ho nechce. Nedokáže sa totiž zbaviť pocitu, že sa teraz Kerem pokúsi uspieť tam, kde sa to jemu nepodarilo! A zrejme sa až tak veľmi nemýli Kerem dal totiž voľno svojmu šoférovi a na pracovnú večeru so Šeherezádou sa vybral sám. Stane sa však čosi, čo všetko ešte viac skomplikuje Šeherezáda a Kerem totiž spolu uviaznu vo výťahu...