Návrh o ďalšiu noc za 300 000 lír

10 0 0
                                    

Nebezpečne sa zvyšujúcu teplotu malého Kaana  sa lekárom našťastie podarilo zraziť a chlapček sa zázračne rýchlo začal zotavovať  takže svoje narodeniny už mohol on i jeho blízki osláviť s úsmevom na tvári! Ten však určite zamrzne Füsun, nepríjemnej neveste Nadide a Burhana, ktorá sa už tešila na dedičstvo pre vnúčika, ktorého verila že nosí pod srdcom po dvoch dievčatách skrátka mala pocit, že si chlapca zaslúži! Ibaže vyšetrenie ultrazvukom ukázalo, že i jej tretie dieťa bude dievčatko! A hoci ju svokrovci upozorňovali, že najdôležitejšie je, aby dieťatko bolo zdravé a nie, akého je pohlavia, Füsun neskrýva svoje sklamanie a neustále plače...

Aj Šeherezáda by sa najradšej rozplakala, a to nielen preto, že Mihriban, ktorá jej i Kaanovi už prirástla k srdcu a ktorú berie ako svoju rodnú sestru, sa rozhodla odísť z Istanbulu a vrátiť sa domov. Úplne ju však položí zistenie, že Onur zariadil urgentnú služobnú cestu do Dubaja  len pre nich dvoch... Šeherezáda nedokáže skryť svoju nevôľu, a prekvapivo nie je sama ani Kerem, ktorý sa Onurovi priznal, že sa mu Šeherezáda veľmi páči, nie je práve nadšený pri predstave, že bude táto krásna a výnimočná žena v ďalekej nádhernej krajine len s jeho najlepším priateľom...

Keremova očividná náklonnosť k Šeherezáde však zasiahne nielen Onura, ktorý sa stále snaží tváriť akoby nič, ale i Bennu, ktorá je doňho už dlho tajne zaľúbená... Ukáže sa, že Šeherezádine obavy z cesty s Onurom boli na mieste. V slabej chvíli jej totiž v návale neskrotnej túžby dá ďalší neslušný návrh, ktorým ju opäť, tentoraz nezmieriteľne, urazí  ponúkne jej 300 000 dolárov, ak s ním strávi ešte jednu noc!

Tisíc a jedna nocOù les histoires vivent. Découvrez maintenant