Pri pohľade na Šeherezádu a Onura, ktorý ju drží za ruku, sa v Keremov niečo zlomilo. Sklamaný a nešťastný sa rozhodol okamžite odísť z výstavy umeleckých diel. Nechce však byť sám, a tak požiada práve prichádzajúcu Bennu, aby šla s ním! Ona, samozrejme, súhlasí... V rozhovore v aute pri šálke čaju s kvapkou koňaku z jej kabelky si potom povedia čo to o smútku, ktorý oboch evidentne sužuje, hoci ani jeden z nich nechce zájsť do detailov. Keďže však Kerem šoféruje a viac ako kvapku si naozaj dať nemôže, rozhodnú sa napokon pozmeniť plány, vziať si taxík a zájsť si spolu niekam do spoločnosti, kde si budú môcť naozaj vypiť!
Na druhý deň príde Šeherezádu a Kaana navštíviť Nadide a zoberie so sebou i Füsun, ktorá sa u švagrinej cíti prekvapivo dobre a viditeľne pookreje. Dokonca začne uvažovať o tom, že zájde k lekárovi kvôli popôrodnej depresii, keď jej Šeherezáda povie, že i ona sa po manželovej smrti liečila, keď už nedokázala zvládnuť ťaživý smútok... Burhana čaká nepríjemné prekvapenie, keď sa pred jeho fabrikou zhromaždia ekologickí aktivisti protestujúci proti znečisťovaniu životného prostredia, čo samozrejme neujde pozornosti novinárov a televízie. „Poďakovať“ sa za to môže svojho synovi Alimu Kemalovi a zmluve o odvoze a spracovaní odpadu s pochybou firmou, ktorú presadil práve on. Vyjde tak však najavo ešte čosi že Ali Kemal otcovi nielen teraz klamal, keď povedal, že pôjde do fabriky, pretože sa tam vôbec neukázal! A telefón tiež nedvíha...
Peride poriadne zaskočí, keď v novinách narazí na fotografiu z výstavy, na ktorej jej syn drží Šeherezádu za ruku. Ešte viac však priznanie jej syna, že Šeherezádu miluje a chce sa s ňou oženiť to totiž Peride rozhodne nechce počuť! Nie je však sama, kto považuje prípadný vzťah Onura a Šeherezády za nevhodný. Keremova mama Seval je na tom rovnako. Dokonca svojmu synovi aj vysvetlí prečo pretože imidž mužov v ich postavení je dôležitejší než láska, pretože za lásku môžu veľmi draho zaplatiť... Onur pošle Šeherezáde z lásky veľmi vzácny dar, ktorý jej doslova vyrazí dych... Nemenej prekvapená je však, keď sa krátko nato, ako mu zavolá a poďakuje, zjaví Onur pred dverami jej bytu! Ten si pri tejto príležitosti nemôže nevšimnúť, že zo steny v obývačke zmizli fotografie Šeherezádinho manžela, ktoré tam donedávna viseli... Akceptuje je vysvetlenie, že si fotografie vzal do izbičky Kaan, no vzápätí ju požiada o čosi preňho veľmi dôležité aby ho už viac neoslovovala „pán Onur“!
Na druhý deň príde za Onurom jeden z významných kolegov z brandže, ktorého už pozná roky, a varuje ho, aby vo vlastnom záujme a záujme svojej firmy odstúpil od projektu kultúrneho centra. Nurhayat upozorní Kerema, že vo firme sa šíria nepekné reči o tom, prečo Šeherezáde a Bennu pridelili firemné autá. Tomu je hneď jasné, odkiaľ vietor fúka, a tak si zlomyseľnú Ayşen zavolá na koberček! Nebezpečný muž, pre ktorého Šeherezáda vytrvalo odmieta pracovať, sa nevzdáva, tentoraz však k svojej ponuke pridá dokonca i neskrývané vyhrážky! Onura čaká nepríjemný rozhovor s mamou, kvôli ktorému dokonca odíde z dôležitej porady. No jeho mama nechce nič počuť o jeho citoch, na rovinu mu povie, že s jeho manželstvom s ňou nebude nikdy súhlasiť a vyčíta mu, že ju zradil presne tak, ako kedysi jeho otec! Aj Burhan si bude musieť vypočuť pár nepríjemných viet nešťastný Ali Kemal mu totiž vykričí, že vždy mal a miloval len jedného syna, na ktorého bol hrdý. Ahmeta...
Kerem sa neustále trápi kvôli neopätovanej láske k Šeherezáde... No nie je sám, pretože i Onur má plnú hlavu starostí, z rovnakého dôvodu hoci za tie jeho tentoraz môže matkin odpor k jeho vyvolenej... Preto zavolá Šeherezáde. A hoci ona už bola na ceste domov, napokon predsa len pristane a stretnú sa vo svojej obľúbenej kaviarni, kde ju opäť požiada, aby ho volala už len menom, no ona znovu odmietne dovtedy, kým ho nebude jej syn akceptovať. Dôležitú úlohu v tom zrejme zohrá Onurova milovaná hračka z detstva koník... Bennu sa pomaly zbližuje so svojou sestrou Melek. Našťastie netuší, že Kerem zaháňa smútok v spoločnosti atraktívnej Zeynep... Na druhý deň prepadne Šeherezádu cestou do práce neznámy muž so zbraňou!