Onur pochopí, že jej odpustenie tak ľahko nezíska

9 0 0
                                    

Šeherezáda je tak veľmi urazená Onurovým návrhom, že sa okamžite zbalí a chce z Dubaja odísť. Len v poslednej chvíli sa mu podarí zastaviť ju a opakovanými prosbami o odpustenie ju obmäkčiť, aby zostala do ukončenia rokovaní s klientmi. Od tej chvíle však medzi nimi akoby vyrástla hradba z ľadu, ktorou k jej srdcu nič nedokáže preniknúť. Márne ju Onur znovu a znovu prosí, aby na jeho slová z predošlého večera zabudla a odpustila mu, odpoveďou mu je len jej mlčanie a kamenná tvár...

Po návrate do Turecka by si azda len slepý nevšimol, že medzi nimi čosi nie je v poriadku a ani Kerem, ani Bennu rozhodne slepí nie sú! Každý z nich sa však dozvie inú verziu príbehu o „nedorozumení“ medzi Šeherezádou a Onurom, ktorí sa jeden druhému už ani nedokážu pozrieť do očí no ani jeden z nich sa, pochopiteľne, nedozvie tú pravdivú... Bennu je ale tak či tak poriadne zaskočená, keď si pri návšteve kamarátky a jej synčeka všimne, že na stole ležia zakrúžkované inzeráty a pochopí, že si Šeherezáda zjavne hľadá novú prácu! Našťastie sa jej to napokon podarí vyhovoriť, hoci neverí, že úplne...

Onur a Kerem sa pohádajú, ako ešte nikdy predtým  a dôvodom je, ako inak, Šeherezáda. Keby Kerem čo i len tušil, aký je skutočný dôvod trápenia krásnej architektky a jeho kamaráta, možno by táto hádka znamenala definitívny koniec ich dlhoročného priateľstva, no našťastie (zatiaľ ešte) o ničom nevie. Onura trápia výčitky svedomia a čosi, čo dosiaľ nepoznal  okrem toho, že má plnú hlavu myšlienok na Šeherezádu si totiž začína uvedomovať, že sa, bez toho, aby si to vôbec všimol, usídlila i v jeho srdci! Opäť ju príde požiadať o odpustenie, no chlad, ktorý z nej sála, ho prinúti pochopiť, že jej odpustenie tak ľahko nezíska, ak vôbec niekedy...

Keremova mama Seval a Onurova mama Peride, ktoré sa venujú dobročinnosti, zavítajú do Združenia rodičov detí chorých na rakovinu, aby si urobili obraz o ľuďoch, ktorým chcú pomôcť. Všimnú si v miestnosti krásnu mamičku, ktorá sa dojímavo láskyplne stará o svojho malé synčeka  je to Šeherezáda a malý Kaan. Vypočujú si jej príbeh a dozvedia sa, ako sa jej podarilo zohnať neuveriteľnú sumu peňazí, aby jej synček mohol podstúpiť život zachraňujúcu operáciu. Netušia, že ich osudy sú zvláštnym spôsobom prepletené a kto táto krásna a obetavá mladá mamička v skutočnosti je.

Keď sa na druhý deň Šeherezáda ponáhľa na dohodnuté pracovné stretnutie s Keremom a Onurom, nielen ona je poriadne prekvapená, keď v Onurovej kancelárii natrafí na jeho mamu, ktorá sa jej prihovorí...

Tisíc a jedna nocWhere stories live. Discover now