Šeherezáda je na pokraji nervového zrútenia, keď nájde svoj byt prázdny a po Kaanovi a Mihriban ani stopy... Onur ju nedokáže upokojiť, hoci sa veľmi snaží našťastie však chlapča i jeho pestúnka zanedlho prídu domov a vysvetlia, čo sa vlastne stalo a prečo neboli doma, ale v neďalekej kaviarni. Keďže Füsun dostala predčasne kontrakcie, vyberie sa s ňou Nadide ihneď do nemocnice. Kým jeho dcérka prichádza na svet, nič netušiaci Ali Kemal si užíva s milenkou...
Šeherezádu zvláštne zabolí, keď jej Mihriban povie, ako bolo na Onurovi vidieť strach o Kaana a keď sa jej spýta, či už vie, akú odpoveď dá mužovi, ktorý ju tak veľmi miluje... O niečo neskôr sa k rozhovoru vrátia – a Šeherezáda musí dať Mihriban za pravdu, že ich životy sa nekončia smrťou ich najbližších, pretože oni ešte neumreli, pretože sú ešte stále nažive a pretože život im ešte má čo ponúknuť... Na druhý deň čaká na Bennu (Ceyda Düvenci) nepríjemné prekvapenie – Kerem (Tardu Flordun) jej na len pár hodín pred plánovaným odletom oznámi, že zrušil ich služobnú cestu do Sarajeva, pretože ich klient si zlomil nohu... Keďže i tým padli i plány na lyžovačku, Onur ich i ďalších kolegov, vrátane Šeherezády, pozve na prechádzku na koňoch.
Za Bennu príde jej smoliarska sestra Melek, ktorá opäť lieta v problémoch a chce u nej prespať, no Bennu si ju odmietne čo i len vypočuť a vyhodí ju! Keď Mihriban nečakane ochorie a hrozí, že by Šeherezáda mohla neprísť, Onur je navrhne, aby so sebou na prechádzku na koňoch vzala i Kaana a tak sa i stane. Nakoniec sa to ukáže byť skvelý nápad, pretože chlapča je koňmi, a najmä malým žriebätkom, úplne očarené. Nuž a Šeherezáda si zase po dlhom čase skvelo zajazdí na Onurovom koni, ktorého meno jej najprv nechce prezradiť, no napokon s úsmevom prizná, že mu dal meno po mužovi, ktorému legendárna Šeherezáda ukradla srdce Šach Šahriár...
Nanešťastie sa však po prvý raz akosi naštrbí vzťah medzi Šeherezádou a malým Kaanom, ktorý jej večer odmietne dať božtek na dobrú noc a chce, aby ho uložila spať Mihriban zrejme preto, že po prvý raz okúsil, ako chutí žiarlivosť, keďže až dosiaľ sa o svoju mamu ešte nikdy nemusel s nikým deliť. A už vôbec nie s nejakým iným mužom...
Na druhý deň sa Šeherezáda vyberie navštíviť do pôrodnice Füsun, ktorú kvária strašné popôrodné depresie. Tie sa ešte o čosi zhoršili, pretože Füsun nemá mlieko, a tak nemôže dojčiť svoju dcérku a vytvoriť si k nej vzťah... Firdevs povie Onurovi, že jeho mama Peride vyzvedala, či je v jeho živote nejaká žena, no ona jej nevedela odpovedať, pretože to vlastne nevie. Onur jej nato povie, že nabudúce môže jeho mame povedať, že v jeho živote nejaká žena naozaj je hoci nevie, či je aj on v jej... Prizná sa, že už šesť dní nevie, na čom je a, akoby to bol osud, v tej chvíli mu zavolá utrápená Šeherezáda!