Zvláštna dôvernosť medzi Onurom a Šeherezádou

4 0 0
                                    

Nečakané stretnutie so Šeherezádou a malým Kaanom pred kinosálami Kerema evidentne veľmi poteší a Onura zaskočí a dojme. Kým Kerem sa s chlapcom porozpráva a vezme ho dokonca i na ruky, Onur s hlbokým pohnutím striedavo pozerá na chlapča i jeho krásnu mamu a temer sa nezmôže na slovo... Našťastie ho „zachráni“ začiatok filmu, a tak si jeho neobvyklé správanie všimne azda len Kerem. Po filme obaja pozvú Šeherezádu a jej synčeka na hamburger, no keďže ich doma čaká Mihriban, s vďakou odmietnu a rozlúčia sa.

Onur prekvapí nielen svojich blízkych, ale i seba tým, že sa začne vážne zamýšľať, či by bol dobrým otcom... Füsun a Ali Kemal  len veľmi ťažko nesú Burhanove nečakané slová, že Kaan je a vždy bude ich vnukom a ak sa im to nepáči, môžu kedykoľvek opustiť jeho dom! Akoby to nestačilo, dôjde medzi nimi i k ďalšej nepríjemnej roztržke, kvôli podguráženému Ganimu  a jeho hlučnému príchodu uprostred noci...

Mihriban nechce prijať Šeherezádine peniaze za starostlivosť o Kaana, no napokon si ich vezme, pretože jej Šeherezáda povie, že za ne budú môcť dať jej nebohému synčekovi konečne urobiť náhrobný kameň, aký si zaslúži a keď v lete pôjdu do Baku položiť kvety na jeho hrob, nechajú ho osadiť. Šeherezádini kolegovia sú prekvapení, keď sa dozvedia o jej dieťati i o tom, že je vdova a stará sa oňho sama. Kerem povie Onurovi, že žena, ktorú kedysi veľmi miloval sa bude onedlho vydávať za akéhosi Američana, no jeho srdce už za ňou neplače, pretože je už pripravené na novú lásku, ktorá už príde. Keď sa o však Onur spýta, či hovorí o nejakej konkrétnej žene, Kerem to zahovorí...

Na novoročný večierok, ktorý firma Binyapi Holding usporiada pre svojich zamestnancov i klientov, Šeherezáda pôvodne nechcela prísť, pretože plánovala odcestovať za tetou do Ankary, no nakoniec predsa len prišla. A kým Onurovi a Bennu neujde, ako sa Kerem rozžiaril, keď ju zbadal, Kerem si zase nemôže nevšimnúť akúsi zvláštnu dôvernosť, ktorá je medzi Šeherezádou a Onurom...

Tisíc a jedna nocWhere stories live. Discover now