Kerem pochopí že prehral, keď uvidí Onura držať Šehrezádinu ruku.

2 0 0
                                    

Šeherezáda a Kerem stále čakajú na vyslobodenie zo zaseknutého výťahu, a tak si čas krátia rozhovorom. Kerem sa tak dozvie, že si Kaan svojho otca nepamätá, pretože umrel, keď bol ešte bábätko  všetko, čo o ňom vie, vie len z jej rozprávania a z fotografií... Jej syn vlastne nevie, čo to znamená mať otca. Kerem sa rozcíti a povie jej, že si prežila veľmi ťažké obdobie a jej život poznamenalo priveľa smútku, a tak jej praje šťastie, ktoré si zaslúži, čím nechtiac alebo možno chtiac, odhalí, že mu na nej záleží. Onur šalie od bezmocnosti, strachu a žiarlivosti. Keď výťahári napokon nájdu problém a Šeherezádu s Keremom dostanú von, ponúkne sa, že ju odvezie domov, no ona odmietne.

Zneistený a podráždený Onur sa potom opäť povadí s Keremom ako inak, kvôli Šeherezáde. Tá však má práve iné, veľmi bolestné starosti malý Kaan jej stále dáva pocítiť svoj hnev, žiarlivosť a odmietanie, a tak je jej verným spoločníkom plač... Trápia ju výčitky i spomienky na nebohého manžela Ahmeta, ktorého kedysi tak veľmi milovala. Ešteže je tu verná Mihriban, ktorá je láskavo tíši, že láska k nemu predsa navždy ostane v jej srdci no srdce je veľké a je v ňom dosť miesta i pre niekoho ďalšieho, aby mohla žiť ďalej!

Burhan sa veľmi nahnevá, keď zistí, že si Gani kúpil auto a Ali Kemal mu ručil za pôžičku naň! A to ešte netuší, že zakrátko Gani spôsobí nehodu a narazí do auta nesprávneho muža... Bennu sa Šeherezáde zverí, že je nespokojná so všetkým životom ako takým, Keremom, svojou sestrou Melek... Keďže aj Šeherezáda práve teraz neprežíva práve najľahšie obdobie, obom príde tak nejako zvláštne tragikomicky zábavné, že sa toľko trápia a nemajú dôvod tešiť sa, a tak sa na tom od srdca, hoci cez slzy, zasmejú!

Onur a Kerem si vážne pohovoria o tom, ako sa ich vzájomný vzťah zmenil a prečo. Kerema sa totiž veľmi dotklo, že kým kedysi bol jednou z dvoch najdôležitejších osôb v priateľovom živote, pričom jeho mama Peride bola až na druhom mieste, teraz je len jednou z troch najdôležitejších osôb a na prvom mieste je Šeherezáda... Pochybuje tiež, že by Onur na jeho meste urobil to, čo urobil on vzdal sa lásky v prospech priateľa! Hoci naňho tlačí, aby priznal, že jeho ponuku na sobáš Šeherezáda neprijala a nikdy ani neprijme, Onur mu povie, že si je istý, že ho Šeherezáda ľúbi, no odmieta to akokoľvek dokázať. Kerem navrhne, aby všetko nechali na osud, no má vraj pocit, že si Šeherezáda tak či tak nevyberie ani jedného z nich...

Nielen Šeherezádu poriadne zaskočí zistenie, že jej, Bennu a ešte jednému kolegovi pridelili služobné auto všimne si to aj večne nespokojná a ufrflaná Ayşen, ktorá to hneď roznesie po celej firme... Po večernej práci na novom projekte vo štvorici odvezie Onur Šeherezádu domov a Kerem s Bennu ostanú v kancelárii navečerať sa sekretárka Nurhayat im totiž prichystala niečo pod zub a bola by škoda, keby sa to pokazilo... Nuž a potom sa vyberú ešte niekde spolu zabaviť koniec koncov, noc je ešte mladá... Keď v istom vychytenom podniku stretnú jedného z obchodných partnerov a ten Keremovi Bennu pochváli a potom zistí, že medzi nimi nič nie je, prekvapene podotkne, že je to veľká škoda, pretože taká žena by preňho bola požehnaním!

Keď Šeherezáda na ceste domov v Onurovom aute vyzvedá, či hádam nie iba kvôli nej vymyslel Onur to čudesné pridelenie služobný áut, on je to s úsmevom potvrdí nechcel vraj totiž, aby z práce chodila taxíkom! Na jej chabú námietku, že sa predsa dohodli, že budú len kolegovia, stále sa usmievajúci Onur popravde podotkne, že je nikdy nič také nesľúbil! Keď jej znovu vyzná lásku, ona ho zahanbí, že mu zjavne ide len o jeho vlastné city a to, čo cíti ona, ho nezaujíma... Keď sa jej potom na rovinu spýta, či ho ľúbi a ona bez váhania povie, že nie, spýta sa jej s úsmevom, či čaká, že tomu uverí a s rovnakým úsmevom sa jej spýta znova, či mu naozaj môže s pokojným srdcom povedať, že ho neľúbi...? Na jej nie až také presvedčivé „Áno“ on odpovie, že neverí v neopätovanú lásku a že podľa neho sa každá láska skôr či neskôr dočká... A potom ju opäť vyzve, aby mu povedala, že ho neľúbi no tentoraz nech nechá prehovoriť svoje srdce a nie ústa! A hoci mu tentoraz neodpovie a tému zahovorí, na jej tvári sa pomaly rozhostí nežný úsmev...

Burhan cíti vo vzduchu problémy, kvôli Ganimu vie totiž, že to bude niečo zlé. Niečo naozaj, naozaj zlé... Kerem sa od Bennu dozvie viac o Šeherezádinej minulosti, jej nebohom manželovi i o tom, že ho zrejme ešte stále ľúbi, pretože všade po byte má jeho fotografie... Na stretnutí u Keremovej mamy Seval s Onurovou mamou Peride, Keremom, Onurom, Šeherezádou a Kaanom, nikomu z prítomných neujde, ako skvele si chlapček rozumie s Keremom najťažšie to, pochopiteľne, nesie Onur... Večer sa Onur a Šeherezáda stretnú na výstave umeleckých diel, ktorú navštívi i niekoľko ich kolegov a známych. Nechýba ani Kerem, ktorý v jedinom momente pochopí, že prehral keď uvidí Onura držať Šeherezádinu ruku...

Tisíc a jedna nocWhere stories live. Discover now