5. Bölüm: "Korkuyor musun?"

352 39 11
                                    


Jungkook ve jimin'in konuşması üzerinden 3 gün geçmişti bu süre içerisinde ikisi de kendisini birbirlerini düşünmüş, işleri ile meşgul olmuştu.

Jungkook jimin'i, jimin'in gülümsemesini bir an olsun aklından çıkaramazken jimin mafya olan platoniği hakkında ne yapacağı üzerinde kafa yormuştu.

Jungkook'da farklı olan şeyler vardı. Mafya olmayı hiç istemiyormuş ama buna mecbur bırakılmış gibi hissediyordu.

Sıkıntılı bir iç çekmiş, önünde ki kırmızı dosya ile ilgilenmişti.

Annesi kliniğin müdürü olmasına rağmen pek çok şeyle jimin ilgilenirdi.

Zaten annesi ile arasıda çok iyi sayılmazdı.

İkisi çok zıt karakterler olsa da işlerinde ki başarıları ve azimleri onların tek ortak noktası olabilirdi.

Jimin önünde ki dosyaya odaklanamadığı fark ettiğinde oflayarak dosyayı kapamış, sandalyesinde geriye yaslanırken ellerini gözlerine götürerek ovuşturmuştu.

3 gündür jungkook'u kliniğin etrafında görmüyor, ondan tek bir mesaj almıyordu.

"Acaba unuttu mu beni?" diye düşündü jimin.

Sonra ise saçmaladığını düşünerek kafasını sağa ve sola salladı.

Tam tekrardan dosyaya dönecekti ki minik bedenin telefonundan gelen bildirim sesi jimin'in ilgisini çekmişti.

Ekranda gördüğü 'jungkook-shi' yazısı ile farkında olmadan gülümserken telefonunu eline almış, ekran kilidini açarak mesaj yerine girmişti.

Jungkook-shi

Küçüğüm?

Jimin içinin kıpır kıpır olduğunu hissederken bu duyguya ne kadar uzak olduğunu fark etmişti.

En fazla 2 iki tane sevgilisi olan jimin için bu sözcükler, bu davranışlar çok fazlaydı. Daha önce iki tane sevgilisi olmuştu ama onlarda jungkook kadar baskın karakterler değildi. Jimin onun yazış stilinden bile ne kadar baskın olduğunu anlayabiliyordu.

Açık kalan ekrana bir bildirim daha düşünce kendine gelen minik beden hızla parmaklarını klavyede gezdirmişti.

Jungkook-shi

Küçüğüm?

(Görüldü)

Neden görüldü attın?

Jimin-shi

Ah, üzgünüm bayım.

Sadece 3 günün sonunda sizden 'küçüğüm?' diye bir mesaj beklemiyordum.

Jungkook-shi

Darıldın mı sen?

Çok şirinsin küçüğüm.

Ama 3 gündür sana yazmıyor oluşumun bir sebebi vardı.

Jimin-shi

Şirin olduğumu insanlar tarafından çok kez duydum! Ama neden sen söyleyince içim kıpır kıpır oluyor? |

Psychiatrist, Jikook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin