Jungkook'dan"Gel"
Kapımın tıklaması ile beklediğim adamın geldiğini anlamış, kısaca gel dedikten sonra karşıma geçip önümde eğilmesini izlemiştim.
"Efendim, işte park jimin hakkında istediğiniz tüm bilgiler burada." demiş ve önüme bir dosya bırakmıştı.
Siyah Kapaklı dosyaya kısa bir bakış attıktan sonra, "Tamam şimdi çıkabilirsin." demiş ve sanki dosyayı açmak için hiç hevesli değilmişim ki siyah Kapaklı dosyayı alıp kenara koymuştum.
Adını dahi bilmediğim adam tekrardan önümde eğilip seri adımlarla odadan çıktığında, avına atılan bir panter edasıyla siyah dosyayı önüme aldım.
Dosyanın kapağını açtığımda onun hakkında merak ettiğim 'yüzeysel' tüm bilgiler önümde duruyordu.
Park Jimin
- Park jimin 26 yaşında bir psikiyatrist. Ailesine ait bir psikiyatri kliniği var. Annesi kliniğin müdürü babası ise park jimin 18 yaşında iken vefat etmiş.
- Bilinen bir ağabeyi ya da bir kardeşi bulunmamakta. En yakın arkadaşları Kim Taehyung ve Jung Hoseok.
- Arkadaş çevresi çok geniş değil ve genelde klinikte meşgul oluyor. Arada bir arkadaşları ile bara gidip birazcık içse de tamamen sarhoş olmadan tekrar evine gidiyor. Oldukça sıradan bir hayata sahip. Maddi durumu gayet iyi ve düzeni olarak kimsesiz çocukların kaldığı yurtlara bağış yapıyor.
- Bilinen bir sevgilisi yok.
- Tarçın adına bir köpeğe sahip her gün düzenli olarak en az 2 saat boyunca köpeği ile yürüyüş yapıyor. ( Belli bir saati bulunamamakta ama genel olarak sabah saatlerini tercih ediyor. )
•
Okuduklarım şimdilik yeterli olsa da onun hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak istiyordum.
Bunlar basit şeylerdi, hakkında hiçbir şey bilmeyen biri bile birkaç günlük gözlem ile bunları öğrene bilirdi.
Oysa ben park jimin'in hangi rengi sevdiğini öğrenmek istiyordum. En çok hangi yemeği seviyor, en sevmediği şey ne?.. bunun gibi onunla alakalı şeyleri bilmeyi istiyordum.
Park Jimin hayatıma tam olarak 1 ay önce girmişti.
Kafamı toplamak amacıyla dışarıya çıkıp yürüdüğüm bir günde aniden yağmur başlamıştı. Ben şansıma küfürler savurup bir araç getirmeleri için adamlarından birini arayacakken az ileride kısa boylu, minik bir beden görmüştüm.
Yağmur başlayalı henüz 10 dakika bile olmazken hızlı yağdığından çoktan ikimizde sırılsıklam olmuştuk.
Yağmur yağmadan önce keyifli bir şekilde gezinen insanlar yağmurun yağmaya başlaması ile birlikte koşarak ya da seri adımlarla evlerine giderken o öylece yağmurun altında dans ediyordu.
Yüzünde kocaman, geniş bir gülümseme vardı ve o an neye bu kadar mutlu olduğunu merak etmiştim açıkçası.
Çıkardığım telefonu tekrar cebime koyup onu görebileceğim bir yere geçtiğimi hatırlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psychiatrist, Jikook ✓
Fiksi Penggemar[Mini fic] ° Zaman atlamaları vardır. ‼️ ° Jungkook: 29 yaşında. ° Jimi: 26 yaşında. Mafya Jeon Jungkook, bir psikiyatriste âşık olur. O günden sonra tedavi görmek isteyen bir hasta gibi düzenli olarak âşık olduğu adamın kliniğine gider ve her şe...