Myśłałaś kiedyś o tym?

282 21 9
                                    

Ajax POV:

Po rozmowie z Ayato udałem się do mojego pokoju. Nie dokończylem jeszcze rozpakowywania.

Gdy znalazłem się w środku zobaczyłem y/n siedzącą na łóżku i oglądającą jakieś zdjęcie.

Stanąłem za nią i przyglądnąłem się obrazkowi. Przedstawiał brązowowłosego mężczyznę w moim wieku. Miał ubrane gęste białe futro, długi szal i puchatą czapkę- pochodził z Shneznayi.

- Kto to jest?- zapytałem zaciekawiony, lecz delikatnie spięty.

- Childe?- powiedziała zaskoczona- jesteś tutaj?- mówiąc to szybko schowała zdjęcie.

- Jestem. Przeszkodziłem Ci w czymś?

- Nie.

- Dlaczego schowałaś to zdjęcie?

- Zdjęcie?

- Tak zdjęcie.

- Nie ważne... jest to taka jedna osoba... Nie znasz go.

- Kto to jest?

- Mój brat..- poczułem ulgę.

- Czy on miszkał z tobą w Shneznayi?

- Kiedyś tak, ale od długiego czasu go nie widziałam. Wiele miesięcy temu został pojmany przez wojsko i siłą zaciągnięty do niego. Na jednej z misji wyruszył daleko i nigdy nie wrócił. Wysłał mi tylko list- wyjęła kawałek pogniecionego papieru z kieszeni.

- Mogę przeczytać?- pokiwała głową.

Wyrwałem się z mojego przekleństwa. Jestem wolny. Y/n kocham cię i zawszę będę. Spotkamy się. Nie wiem kiedy, nie wiem gdzie, ale Przysięgam, że cię odnajdę i znów będziemy razem.

Pamiętaj mnie
Teru

- Myślisz, że cię odnajdzie?

- Tak. On zawsze dotrzymuje słowa. Poza tym. Moim marzeniem jest znów go zobaczyć.

- Przypominasz mi kogoś.

- Kogo?

- Pewnego młodzieńca. Został sam. Wszystko stracił. Musiał żywić się kłamstwem i samotnością. Nie mógł pozwolić sobie na słabość, na łzy, na szczęście. Został złamany. Dlatego taki się stał. Lecz pewnego razu ktoś mu pomógł. Przypomniał mu kolory świata i szczęście. Był dla niego najdroższym skarbem. Klejnotem koronnym, bez którego nic innego nie miało sensu. Dzięki niemu młodzieniec odzyskał to co zostało mu odebrane- uczucie. Wiesz o kim mowa?

- Nie.

- Bardzo dobrze. Poznasz imię mojego przyjaciela, w odpowiedniej chwili.
A teraz... idziemy do sali głównej!!

- Po co?

- No chodź po prostu!!- mówiłem podekscytowany.

- No dobra.

Y/n POV

- Szliśmy tak sobie przez chwilę, a mnie zastanawiała historia Childe'a. Dlaczego mi to powiedział I dlaczego zadał mi na koniec to pytanie? Może to historia o kimś kogo znam, a może o...

- Niespodzianka!!- W całej sali pojawiło się confetti, a zza ścian wyskoczyli Ayato, Ayaka I Thoma.

- Jak to??- powiedziałam zaskoczona.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 06, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~Drogą ku wolności~Childe x Reader~ (zawieszone)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz