Dersin bitmesine az kalmıştı. Taehyung'la okul çıkışı bir yerlere gidecektik. Zil çalınca hemen çantamı toparlamaya başladım. Okulun önünde durup bir az etrafa bakındım. Taehyung oradaydı, beni bekliyordu. Selam vererek yanına yaklaştım ve konuşarak ilerlemeye başladık. Sahile gidecektik. Yürürken yolda bir market gördük. Taehyung aç oldugumu biliyordu bu yüzden işimize gelmişti.
Oradan atıştırmalık abur cubur içecek aldık. sahile doğru ilerlemeye başladık. Sahilin oradaki bankta Hyunjin'i gördük. Aslına bakarsan sevinmiştim. Direkt olarak yanına doğru ilerledik ama yanında kim olduğunu bilmediğimiz bir kız vardı, üstelik kafasını Hyunjin'in omzuna yaslamıştı? Tae ve ben bunu görünce şaşırdık. Yanlarına gitdigimizde Hyunjin bizi fark etmişti.Hyunjin "Jeongin? Tae? Siz burada napıyorsunuz?" Demişti.
"Biraz kafa dinlemek için sahile gelmiştik. Seni görünce yanına gelmek istedik ama sanırım rahatsız etdik. Belkide gitsek iyi olur" dedim.
"Hayır rahatsız etmediniz Jeongin gelin oturun lütfen"
dedi ve eliyle yanını patpatladı. Ama yanındaki kız rahatsız olmuş gibiydi. Beni ve Tae'yi baştan aşağı rahatsız edici bir bakışla süzmüştü ardından mırıldanarak sessiz bir şekilde "elbetdeki rahatsız ettiniz" dedi. Hyunjin "Luna! Susar mısın" diye fısıldadı. Ardından bize:
"Bu Luna çocuklar" dedi. Hyunjinin lafının ardından
"Sevgilisiyim" dedi Luna
"Ne" dedi Tae. Şok olmuştuk resmen nasıl yani sevgilisi mi vardı?? Bu kalbimin acımasına neden olmuştu.
"Senin sevgilin vardı ve söylemedin mi bize?!" Diyerek girişimde bulundum
"Jeongin, ben üzgünüm."
"Hayr Hyunjin üzgün olman gerekmez sadece aniden öğrenince şaşırmıştık" diyerek yanıtladı Tae.
Tae haklıydı. Üzgün olması gerekmezdi nede olsa ondan hoşlandıgımı bilmiyordu ya. Konuyu uzatmadan yanlarına oturmuştuk. Benim kalbim hala sızlıyordu. Sahi ben ne düşünüyordumki? Hyunjin'in bana aşıkmı olacağını? Benimle çıkacagınımı?
Orada sohbet ediyorduk. Hava yavaş yavaş sogumaya başlamıştı. Ben soguktan resmen titriyordum. Bunu Hyunjin fark edicek olucak ki
"Jeongin eğer üşüyorsan benim hırkamı giye bilirsin" demişti.
"Sen onu Sevgiline ver Hyunjin."
"Jeongin, alır mısın lütfen?"
Fazla uzatmadım çünki şu an gerçekten fazla üşüyordum. Luna bana kıskançlıkla bakıyordu. Ne yani beni Hyunjindenmi kıskanmıştı?
Vakit kayp etmeden Luna "Ben de üşüdüm neden bana vermedin hyunjin? Bana vermen gerekirdi" dedi
"Luna! Jeongin benim sadece arkadaşım ve senin üzerin qayetde kalın. neden kıskanıyorsun her şeyi."
'Sadece Arkadaşım.' Elbetde sadece arkadaşıyım.
"benimkini giyebilirsin Luna" demişti Tae.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet / Hyunin
Fanfiction"Kırılayım, vurulayım, darbeler alayım, her yerim acısın, ben acı çekiyim Jeonginin yaşadıklarını bende yaşayayım Taehyung..." !! Angst !!