Dün çok eğlenmiştim Hyunjin, Luna, Sehun ve digerleri ile.
Son zamanlarda her şey mükemmel gidiyordu. Derslerimde iyileşmiştim, Taehyung ile eskisi gibi zaman geçire biliyoruz, Hyunjin benimle ilgileniyor ve arkadaşlarımla harika zamanlar geçiriyordum.Bu gün Jisung hyung bana Felixlerin tekrardan Avusturalyaya döneceğini, onlarla son kez beraber vakit geçirmek için yatılıya kalıcağımızı söylemişti. Felix hyunglarla beraber vakit geçirmeyi seviyordum. Ama yatılıya kalıcagımız haberi beni mutlu etsede Felixlerin gideceği gerçegi beni bir o kadarda üzmüştü. Orada Hyunjinde olucaktı fakat tek sorun Lunada gelicekti. Bunun için modumu düşürmeyecektim.
Taehyunga haber vermek için ona mesaj atdım. Oda kabul etmişti. Her şey mükemmel ilerliyordu. İlk defa sorunsuz bir hafta geçireceğimi düşünmüştüm ama sadece düşünmüştüm.
***
Jisung hyung beni almak için gelmişti. Eşyalarımı arabaya yerleştirip ön koltuga oturmuştum. Arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Baya bir yol vardı.
"Ee Jeongin günlerdir görüşmüyoruz nasılsın? Derslerin falan nasıl?"
"Harikayım Jisung hyung hemde hiç olmadıgım kadar. Derslerimde mükemmel Tae ile beraber derslerime çalışıyoruz."
"Mükemmel. Biliyormusun Minhoda orada olucak."
"Bu çok iyi haber hyung."
Bu dedigime Jisung gülümsedikten sonra konuşmaya başladım
"Jisung hyung sana bir şey sorucagım."
"Hm" die bir mırıltı çıkarmıştı. Ardından
"Sen Minhoya aşıkmısın?"
Demiştim. Bu sorumu beklemiyor olucaktiki duraksadı ve yüzünü bana çevirmeden gülerek cevap verdi
"Ondan hoşlanmıyorum Jeongin."
Gülmeye başladım ve gülerek konuştum
"Hyung peki sen hoşlanmadıgın bütün erkeklerin adı geçince kekeliyormusun, onlarla konuşuca kızarıyormusun ve ya onlarla konuşunca gözlerin parlıyormu?"
Ben gülmeye devam ediyordum. Bu dedigime baya sinirlenmişti ama ardından bozmadan cevap verdi
"Evet."
"Hadi ama Hyung itiraf et seviyorsun onu."
"Tamam Jeongin seviyorum."
"Bana bilmedigim bir şeyi söyle."
Gülmeye başladık. Baya eglenmiştim ben. Sonra gördüğüm şeyle duraksadım
"Hyung burnun kanıyor."
Elini burnuna götürdü ve arabayı durdurdu. Ona çantadan peçete uzatdım ve kanını temizlemeye başladık. Baya endişelenmiştim. Bunu fark etmiş olucakki bana bakıp gülümseyerek konuşmaya başladı
"Jeongin endişelenicek bir durum yok alt tarafı burnum kanadı."
"Hyung belki önemli bir şeydir? Hastaneye gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet / Hyunin
Fanfiction"Kırılayım, vurulayım, darbeler alayım, her yerim acısın, ben acı çekiyim Jeonginin yaşadıklarını bende yaşayayım Taehyung..." !! Angst !!