10.bölüm

100 8 26
                                    

Olanlardan 1 ay geçmişti belki daha fazla da olabilir tam bilmiyorum. Taehyung Ve Hyunjin gelmişti Jisung hyung'ı çok merak ediyordum ara sıra ona zambaklar alırdık çünkü Jisung ve Minho hyung zambakları çok severler.

"Hoşgeldiniiz, hadi hadi içerii"

"Hoşbuldukk" dediler sonra da içeri geçtik

"İlk defa sabah bu kadar enerjiyim hiç bir şey beni üzemez." Dedim.

"Öyle deme he, hiç olmaz dediğimiz şeyler bile olur. İmkansız dediğimiz, beni bırakmaz dediğimiz kişiler bile bırakır..." demişti Taehyung

Hiç bir şey demedik ama gerçekten bir şeyler yaşamış gibi konuşmuştu doğru söylüyordu.

"Eveet kahvaltıyı hazırlayalımm sonra bi sohbet kahve ilee sonra da çiçekçiye gidip zambaklar alırız Jisung ve Minho hyung'a. Minho hyung da Jisung'un yanından ayrılmıyor" dedim.

"Ya onlar zaten best ship"

"Best ship mi? Best çift dicektin Taehyung"

"He pardon, aşık onlar yav 🤭🤭"

"ezaten" dedikten sonra kahvaltılıkları çıkardık.

"Biz Hyunjinle hazırlayalım sen de götür Taehyung."

"Tamam ben şu bardakları götüreyim"

"E hyunjin nasılsın?"

"İyiyim normal gidiyor"

"Şey" dedim

"Ney" dedi Hyunjin

Bir elimi öne atarak bir elimide belime koyarak dudaklarımı büzerek "Sew olak mi güzellik?" Demiştim

Gülerek "Lan" dedi

Tam o sırada Taehyung geldi ve hazırladıklarımızı alıp götürdü biz de içeri geçtik sandalyelere oturduk çünkü 10 dakikadır kahvaltı hazırlıyorduk

"Hadi yemeye başlayalımm"

"Başlayalım o zaman"

İçeceklerimizi içerken bir yandan da sohbet ediyorduk ama aklımız hala Jisung ve Minho hyungdaydı kahvaltımızı bitirip çiçekçiye gidip zambak alıp onlara götürecektik.

Kahvaltının bitmesi uzun sürmedi pek. saat 12 olmuştu tam 12 hemde masadaki her şeyi mutfağa götürüyorduk daha sonrasında da hazırlanıp çıktık. Ama Taehyung markete girecekmiş bizde Hyunjin ile beraber çiçekçiye gidecektik.

"E siz gidin çiçekçiye zambakları alın. Bende Markete gireyim olur muu?"

"Olur biz gidelim o zaman Taehyungg"

Taehyung markete girdikten sonra bizde çiçekçiye gittik çok da uzak değildi çiçekçi zaten. O yüzden 5 dakika sonra vardık.

Arabadan indik ama çok güzel çiçekler vardı menekşeler, güller, papatyalar, zambaklar mükemmeldi ben de menekşeler aldım kendime. Menekşeleri çok seviyorum.

Arabaya bindik Zambakları aldık ve yoldaydık geliyorduk biraz trafik vardı.

Taehyung
Lan nerdesiniz a-

Jeongin
Geliyoruz aq bekle

Taehyung
S i z i b e k l i y o m m a l a ğ a ç o l d u m b u r a d a

Violet / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin