8.bölüm

92 10 4
                                    

"Günaydın Jeonginn! Hadi uyan artıkk"

"Günaydın Taehyungg"

"Hadi uyan bakalımm, hep beraber şöyle güzel bir kahvaltı hazırlayalım sende yardım et."

"Hemenn" diyip kaktım yatağımdan bugün çok enerjiktim. Hyunjin ve Luna da kalkmıştı onlara da selam verdim

"Günaydın Hyunjin, Luna." Dedim ve onlarda aynı şekilde "Günaydınn" dediler.

"Bir saniye? Jisung ve Minho hyung nerede?"

"Ben kapı sesi duymuştum ama sabah" demişti Felix hyung.

"Nasıl? Nereye gidebilirler ki, göreniniz olmadı mı?"

"Ben görmedim" demişti Luna.

İçeri gidip telefonumu aldım ve mutfağa geldim Jisung hyung'ı arayacaktım ama aradığımda açmadılar.

Chan hyung da yanımdaydı o da şaşırdı

"Belki de yürüyüş yapıyorlardır rahatsız edilememek için kapattılar telefonlarını, hava alacaklardır kötü düşünme Jeongin."

"Hmm peki Chan hyung, bende yardım edeyim size kahvaltıyı hazırlayalım" dedim ve yardım etmeye başladım.

15 dakika sonra

"Vee evett kahvaltı da hazırr" demişti Hyunjin tam o sırada kapı çaldı

Kapıya doğru ilerledim, kapının deliğindne baktığımda bunlar Jisung ve Minho hyung dı!

Hemen kapıyı açtım

"Jisung hyung, Minho hyung? Çok merak ettik sizi neredeydiniz?"

"Sadece hava almak için dışarı çıkmıştık sende aramışsın duymadık."

"Pekii bizde tam oturuyorduk kahvaltı hazır hadi geçinn"

Minho ve Jisung hyung ilerlediler ve içeri gittik

Hep beraber kahvaltıya oturduk ve kahvaltımızı yapıyorduk. Ama halsiz görünüyordu Jisung hyung, kahvaltımızı yaptıktan sonra telefonumda instagramda geziyordum öyle.

Jisung hyung tuvalete gitti tuvaletten sesler geliyordu tam bakmaya giderken Minho hyung beni durdurdu. Neden durduyordu beni ki, Jisung hyung tuvaletten çıktıktan sonra neler olduğunu sordum.

"Uykum var Jeongin ben odaya gidip yatacağım gelmeyin."

"Jisung hyung neler oluyor!? Sürekli beni durduruyorsunuz."

"Sen içeri geç Jeongin." Demişti Minho hyung.

"Geçmeyeceğim lütfen bana neler olduğunu anlatır mısınız artık?"

"Jeongin" demişti Minho hyung endişeli gibi görünüyordu sanki ağlamaklı konuşuyordu gözleri hafif doluyordu neden bu kadar endişelilerdi?

"Jeongin, lütfen içeri geç" ağlayacaktı neredeyse.

Kırmayıp içeri geçtim. Minho hyung çok komik biridir onu hiç ağlarken görmemiştim,
Jisung hyung ile aralarında bir bağlantı var sanki.

Jisung hyung telefonunu almak için içeri gitmişti. Ona bakarken gördüğüm şeyle duraksadım.

"h-hyung!?" Demiştim. Bana baktı
Minho hyung da oradaydı gözlerini açmıştı..
"Jisung hyung k-kollarında morluklar var."

Felix, Chan, Hyunjin, Taehyung ve Luna da orada oturuyorlardı, onlar da görmüştü ve en az benim kadar şaşırmışlardı.

"Ha evet önemli bir şey degil. Dün merdivenlerden düşmüştüm o zaman olmuştu."

"Jisung dün sen bizim yanımızdaydın ve o zaman morluklar yoktu."

"Fark etmemissinizdir Hyunjin."

"Jisung h-hyung" diyerek onun yanına ileriledim ve onun boynunu iyice açarak morluklara bakmıştım. Bir az daha inceledikten sonra o morlukların sadece bogazında degil kolunda, karnında hatda vücüdunun çokça yerlerinde oldugunu fark etmiştim.

"Neler oluyor?" Dedi Hyunjin

Jisung hyung yanıma oturdu ve Minhoya baktı. Ardından bize dönerek konuşmaya başladı.

"Çocuklar ben bunu size söylemek, endişelendirmek istemiyordum. Geçecegini ve yine aynı şekilde devam edicegimi düşünmüştüm fakat olmuyordu..."

"Ben 1 yıldır Kanser hastasıyım ve Hastalıgım gitgide dahada ileriliyor"

Gerçek anlamda donmuştum. Konuşamıyordum, bir şey diyemiyordum. Sadece susdum ve gözlerimi kapayarak göz yaşlarımı serbest bıraktım.

Herkes sadece şok içerisindeydi.

"Ne yani Jeongin fark etmese bilemeyecekmiydik bunu?"

"Hayır Chan elbet sizede söyleyecektik ama zamanı degildi. " dedi Minho.


"Hyung atlatırsın, neleri başardın sen bunu mu atlatamayacaksın ki." Sonunda konuşarak bunu söylemiştim. Jisung hyungun atlatıcagına adım gibi emindim

"Evet Jeongin zaten doktorda kendime iyi bakarsam dahada kötüleşmesini engelleye bilecegimi söylüyor" dedi Jisung hyung

"Elbetdeki. hem bizde elimizden gelen her şeyi yaparız sen başarırsın inanıyoruz gerçekten, sen neleri atlattın."

"Peki Minho sen neden anlatmadınız bize? "

"Jisungun dedigi gibi sizi üzmek istemedik, hem bugün de hastaneye gitmiştik sabah yürüyüşe değil..."

Titrek bir nefes verip "Jisung hyung." Diyip sarıldım. Beni saçlarımdan öperek kucaklıyordu.

"Yarın hastaneye gideceğiz gelmek isteyen gelsin" dedi Minho hyung.

Ben gelirim demiştim...

"Jisung hyung biz senin yanındayız. Söz."

...

~Minwho

Violet / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin