"Oh, istiyorsanız kalkalım artık ne dersiniz saatte geç oldu." Demişti Hyunjin.
içeceğimden 1 yudum alıp " dur şu içeceklerimiz bitsin öyle kalkalım" demiştim.
İçeceklerimizi içerken sohbet ediyorduk ama çok yorgundum içeceğimi çabuk bitirmek ve eve gitmek istiyordum. Bunun için hızlı hızlı içmeye çalışıyordum.
Luna sıkılmış gibi görünüyordu,
"çocuklar ben bi tuvalete gidip geleyim o sırada siz içeceklerinizi de bitirirsiniz."
Dedi ve gitti Luna"Jeongin iyisin dimi?"
"Dedim ya Hyunjiin, iyiyim ben"
O lanet günden sonra hep bana 'iyimisin' 'neyin var' 'konuşmak istermisin' gibi sorular soruyordu.
"Oh hyunjinn içeceklerimiz aynı boyutta yarış yapmaya ne dersinnn"
"Olur o zamannn 3 2 1 başla!!"
"Hahahahah ben kazandım! Ödülüm ne?"
"Hmm menekşe olsunn ne dersin?"
"Olur o zaman yarın sana menekşeler alıyorum."
"Sonra Luna geldi, ah içeceklerinizi bitirmişsiniz ozaman gidelim hadi"
Hepimiz kalktık ve arabaya bindik ben Hyunjin'in yanında oturuyordum. Kafamı cama yaslamış yolları izleyerek bir şeyler düşünüyordum.
Tam o sırada Hyunjin arabayı durdurdu ve Luna kapıyı açtı
"Görüşürüz" diyerek el salladı sonrasında çantasından anahtarını çıkararak kapıyı açtı.
Şimdi de benim evime gidiyorduk, yolda bir adam çiçekler satıyordu Hyunjin çiçekçinin yanında durdu.
"menekşeler var mı? menekşe alacaktım?"
"Olma olur mu vereyim hemenn" diyerek menekşeleri uzattı, ve Hyunjin parayı verdi.
"Al bakalım Jeongin yarına değilmiş bugün aldım sana"
"Teşekkürler Hyunjin."
Benim evime yaklaşmıştık. Sonrasında benim evime geldik. Kapıyı açtım
"Görüşürüz Hyunjin"
"Görüşürüz Jeongin"
Bi adım attıktan sonra Hyunjin bana seslendi.
"Hey, Jeongin seni sevdiğimi unutma olur mu sen benim için çok önemlisin. Minik."
"Bu sözleri unutmak mümkün mü ki? Asla unutmam."
Hyunjin bana gülümsedi, ardından gitti.
Ben de cebimdeki anahtarı çıkartarak kapıyı açtım.
Menekşeler çok güzel görünüyordu sanırım hayatımda gördüğüm en güzel menekşeydi, çünkü bana bu menekşeleri Hyunjin almıştı.
Ardından menekşeleri rafımdaki cam vazoya koydum çok güzel görünüyorlardı.
Üstümü değiştirmiştim. Sonra da yemek yerken Hyunjinin instagramda bir gönderi paylaştığımı görmüştüm
Luna2s,thv, jisungumben ve 327bu gönderiyi beğendi
hwhyunjin: :)İki kere tıklayıp bende beğendim
~Minwho
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Violet / Hyunin
Fanfic"Kırılayım, vurulayım, darbeler alayım, her yerim acısın, ben acı çekiyim Jeonginin yaşadıklarını bende yaşayayım Taehyung..." !! Angst !!