Chan:C
Felix:FKIRMIZI PAZARTESİ: İşleneceği herkese açık bir şekilde belirtilen ama kimsenin engellemediği cinayet... NAMUS için öldürülen Santiago Nasar...
C: hey ne okuyorsun?
F:Kimsin?
C:Chris.
F:Tamam
C:Ne tamam?
F:Yazma bana.
C:Bak tavuk sadece ne okuduğunu sordum.
F:Tavuk deme bana. Kitap Kırmızı pazartesiC:Güzelmiş. Bende okuyacağım.Ayrıca tavuğa benziyorsun ama neyse.
F:Tamam
C:Ne tamam?
F:Tamam işte. Oku okuyorsan napabilirim? Yazma bana
C:Bak tavuk çok beklersin. Kitap okumayı severim bu sıralar okuyacak kitap seçemiyorum bil bakalım senenin başından belli arkadaşı olmayan asosyal ve her zaman kitap okumaktan 4.5 derece gözü olan kişi kim?
Evet bende sen olduğunu düşünüyorum
En fazla 2 gün duruyor elinde kitap.
O yüzden bana kitap seçimimde yardımcı olacaksın.F:İstemiyorum. Görebilirsen bakarsın. Yazma bana
C:Neden?
F:İstemiyorum
C:Neden?
F:İSTEMİYORUM ÇÜNKÜ
C:Ya amk neden işte neden
(yazıyor...)
C:Neyse iletişim kuramayan asosyalin tekisin anladım kimseyi istemiyorsun anladım.
F:İletişim kurabilirim.Sadece insanlar fazla saçmalar.
C:Vay be asosyal eziğin tekine göre özgüven ve ego da baya fazla
F:İnsanların neyi sevip sevmediği umrumda değil, bunları başkalarına beğendirmeye çalışmaları saçma, aileleri ile ilişkilerini anlatmaları saçma. Banane bundan. Hangi derste zorlandıklarını söylemeleri hangi dersleri sevdiklerini söylemeleri sonra sayısalı iyiyse zeki olarak adlandırılmaları saçma, dinledikleri müzikleri paylaşıp yargılanmaları saçma, isimleriyle lakap oluşturmak saçma, gülüşlerini bile alay konusu etmeleri saçma, dar giyinse oruspu bol giyinse tarz nitelemesi saçma, giyimine bakıp çeşitli küfür etmeleri saçma, her konuda fizikten bahsedip aşağılamaları saçma, zayıf olan herkese fiziğin güzelmiş demek saçma, uzun saçlı erkeklere ibne kısa saçlı kızlara erkek gibi demeleri saçma, bir kzı için yumruk yumruğa girmek saçma, eşcinsel birilerini görünce iğrenerek bakıp zorbalık etmeleri saçma, eğlence olsun diye insanlara acı çektirmeleri saçma, geceler boyunca ağlatacak kadar ileriye girenlerin kahkalarla etrafta dolaşması saçma,her gün görüşüp sabah karşılaşınca ilk defa görüyormuş gibi bağırarak birbirinin üzerine atlayan kankalıkları bir görüş ayrılığına kadar süren arkadaşlar saçma, her şeyi bel altına çeken hayatlarında ilişkiye girmemiş çok bilmişler saçma, eline iğne batsa ölüyormuş gibi tavır sergileyenler saçma, sevdiği renk siyah olunca tarz olduğu varsayılan insanlar saçma, havalı olmak için parmaklarının arasında nasıl tutacağını bile bilmeden sigara içmeleri saçma, intagramdan birinin sapığı olmaları saçma, kanı dikişi havalı bulup onlarla dolaşanlar saçma,günğn 15 saatini telefonda geçirenler saçma, çok sevgilisi oldu diye kendini bir şey sananlae saçma.
Söylesene bunlar senin için saçma değil mi?
Neyse kime ne anlatıyorum bunların hepsi sende var değil mi :)?
Üzgünüm insanlar bu kadar saçmayken ben iletişim falan kurmam. Senin sözde arkadaşların ve sana bol şans bb.C:Sen nasıl /
Vay be/
Bu paragraftan ibaret insanlar mıyız? /
Fazla basitmişiz/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Are You Reading?
Short StoryC:Anladık insanlarla iletişim kuramayan asosyelin tekisin. F:İletişim kurabilirim sadece insanlar fazla saçma