16

57 8 17
                                    

Olumsuz duyguları Felix'in sadece kahve ikramıyla dağılıverirken gün boyu sırıtıp durdu Chan. Hatta 'eski' arkadaş grubunun zorbalık çabalarına bile üzülmedi. Tabii buna üzülmeyen sadece kendisiydi çünkü bu yaptıkları Jeongin'i oldukça yıpratmış gibi görünüyordu. Teneffüs olunca hem Jeongin'i hem de yanında oturan Felix'i görmek için onların sınıfına gidip oturuyordu. Böylece Jeongin'e bulaşmaya çalışan eski arkadaşlarına da karşı çıkabiliyordu. Jeongin, Chan geldiğinde hem Felix'e hem de Chan'a çıkışta takılmayı önerse de Felix'ten hızlıca bir ret cevabı geldi.İkisi de ısrar etmeye cesaret edemeyip sessizleşmişti.

Çıkışta Jeongin Chan ile beraber çıkmış Felix de tam tersi yönde evine doğru yürümeye başlamıştı. Arkasında Hyunjin ile...

Chan ve Jeongin uzaklaştıktan sonra Felix'in yanına yetişip yan yana yürümeye başlamıştı Hyunjin. 

-Nasılsın Felix?

Gelmeyen cevaba karşılık kolunu Felix'in omzuna attı.

-Cevap versene. 

Yine cevap gelmemişti ama tepkisizde kalmamıştı Felix. Omzundaki kolu itip adımlarını hızlandırdı.

-Senin yüzünden arkadaşlarımdan oldum. Mutlu musun?

-Benim yüzümden değil, davranışların yüzünden. Üstelik bir işe yaramasa da nezaketen bir özür beklerdim.

Kahkaha atınca yürümeyi bırakıp Hyunjin'e baktı Felix.

-Benim gibi biri seni öpmeye kalkıştığı için sevinçten havalara uçmalıydın Felix. Bahse varım kimseyi öpmemişsindir.

-Bu seni ilgilendiriyor mu?

-Hayır, sadece şimdiyle ilgileniyorum. Arkadaşlarımla aramı bozdun ve seni öpmedim bile.

-Aranı ben bozmadım.

-Hadi ama Felix bu kadar soğuk olma.  En azından bugün takılalım.

-İstemiyorum Hyunjin.

-Nereye gidiyorsun?

-Eve.

-Sana eşlik edebilirim.

-İstemiyorum.

-Ben istiyorum.

-Hyunjin, gider misin?

-Hayır, istemiyorum. 

Kolunu tekrar Felix'in omzuna atıp söylemişti.

-Hem belki beni evine davet edersin. Ha, o da ne? Felix sinirlenmişte yumruklarını mı sıkıyor. Demek duyguların vardı ha?

-Beni bitki falan mı sanıyorsun Hyunjin?

-Bilmem, öyle davranıyorsun sen. Bak bebeğim anladık en çok kitap okuyan sensin ama şimdi farklı şeyler yapmak istersin bence.

Parmaklarını saçlarında gezdirip kuruyordu cümlelerini. Tekrar eli itildi, bu sefer daha sert.

-Beğendim ben bu halini. Çabuk gidelim hadi.

-İstemiyorum dedim Hyunjin!

Hyunjin dişlerini sıkıp, Felix'e döndü. Eliyle çenesini kavrayıp sertçe tuttu. Bu hareketi Felix'in sendelemesine sebep olurken yüzüne yaklaşıp dişlerinin arasından konuştu:

Bana arkadaş kaybettirip bunun sonucunda hiçbir şey vermeden buradan sıyrılamazsın.

Gittikçe sertleşen tutuşu Felix'in canını yakmaya devam ederken Felix hissettiği yoğun sinire dayanamamış Hyunjin'in suratına yumruğu geçirmişti. Böylece ikili birileri onları ayırana kadar kavgaya tutuştular.

.

.

.

Evet artık okuduğu kitapları söylemiyorum heheh nedenini bilmiyorum bende.

Hyunjin ve geri kalan arkadaş grubu hakkında ne düşünüyorsunuz bakalım????





What Are You Reading?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin