C: Merhabaa
*görüldü*
C: ya öf cevap versen insan gibi? Olmaz mı?
F:Yeni kitaba başlamadım hâlâ onu okuyorum. İyi günler.
C: Tamam sadece bunu öğrenmek istemiştim.
Yalan/
Öğle arasında tek başına ne yaptığını bilmek istedim /
Okulda tek başına yürümek bile bu kadar stresliyken tek başına 40 dakika... /
Ama seni öğle arasında göremeyince ne okuduğunu göremedim.F:Tamam, öğrendin. Yazma bana.
C:Felix, her konuştuğumuzda bunu yazmayı bırak. Sana yazmaya devam edeceğim.
*Görüldü*
C:Of, cidden neden zoru oynuyorsun? Sosyal sayılabilecek biriyim. Herkes beni görünce dönüp bir daha bakarken her gün çıkma teklifi alırken eziğin ve asosyal salağın tekine yazdığım için kendini şanslı saymalısın. Eminim sana yazdığım için sınıfındaki herkese hava atıyorsundur. Kendini üstün falan görmeye başlamışsındır. Öyle bir hata yapma diye söylüyorum: aptallığın ve asosyalliğin bıraktım yamuk yüzün sana bakarken yüzümü buruşturmama sebep oluyor. Dünyaya böyle gelseydim intihar falan ederdim.
C:Ben... Bunu neden yaptım? /
Çok ağır oldu /
Özür dilerim neden yaptığımı bilmiyorum /F:Zoru oynamıyorum. Sosyal olmanda yakışıklı olmanda her gün çıkma teklifi almamda beni zerre ilgilendirmiyor. Bana karşı konuşurken hepiniz bu hitapları kullanıyorsunuz değil mi? İnan bana bu bile umrumda değil. Senin gibi bir piç bana yazdığı için büyük bir günah işlemişim demekki. Söylediğin üzere (ki ben hiç sanmıyorum) sadece kitap tavsiyesi için varım? O zaman kitap sormaktan ileri gitme. Seninle harcayacak 5 dakikam bile yok.
C:Felix
*Görüldü *
C:Özür dilerim.
*Görüldü*
C:Gerçekten düşüncelerim bunlar değil bir anda oldu. Neden söylediğimi bilmiyorum. Düşünmeden söyledim sadece.
*Görüldü*
C:Hey, nerdesin?
Felix, nerede olduğunu söyle de yanına geleyim konuşalım.
Gerçekten üzgünüm aptal olan bendim sen değil. Özür dilerim.*Görüldü*
C:Ders başlayacak. Gitmem gerek yazacağım sana.
*Görüldü*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
What Are You Reading?
Short StoryC:Anladık insanlarla iletişim kuramayan asosyelin tekisin. F:İletişim kurabilirim sadece insanlar fazla saçma