Yorum➕vote plis
Sabah kalktığımda pardon kaldırıldığımda Cansu'nun yanındaydım. Dün gece Cansularda kaldım. Babamın eve gelmesine daha 4 gün vardı ve ben Mert'ten izin alıp, neden ondan alıyosam, Cansularda kaldım.
Cansu kaldırdığında saatte baktım. 9.00 dı. Geç kaldık. Bugün coğrafya sınavı var. What the fuck?! Cansu'ya saatin 9.00 OLDUĞUNU söylediğimde Cansuda benle aynı tepkiyi verdi. kimin Arkadaşı? Tab2 de benim!
Üstümüzü Işık hızında giyindikten sonra Cansunun bisikletlerini aldık (zaten okul 10 dakika Cansuların evinden) okula girdiğimizde tenefüstü ve ders sınav! Sınıfa girdiğimizde bizimkilere hi niggalar diyip sırama oturdum. Mert Alicele konuşuyordu.
Ne?! Mert Alice konuşuyo daha doğrusu Alice Mert'in üstüne doğru eriyo!
Mert'e pis bi bakış attım fakat onu kurtarmadım. Bu işe kendisi bulaştı kendisi kurtulacak! Muhahahahahh!
Mert bana noldu bakışı attı. Bende aldırmadan Kafamı Can'a doğru çevirdim. Yok artık! O da ÖĞRETMEN masasına dayanmış Banu'yla konuşuyo aralarında iki karış var! Can'ın yanına gidip omuzuna vurdum. Bana bakıp
" valla sen mesajlarıma bakmıyonca bende Banuya karşı hislerimin OLDUĞUNU farkettim"
"Nasıl yani"
"Senden ayrılıyorum!"
"Can?!"
"Ne var?"
"Sen götün tekisin!"
Diyip sınıftan çıktım Cansu ve Hüso Koşarak Yanıma geldi. Ama ben Karşıdan gelen Aysuya bakıyordum. Kuzenim bana süpriz yapıp gelmişti. Koşup üzerine atladım. Off çok özlemiştim onu!
"Elofuuuuuum"
"Aysoşuuuuum"
"Canoooooo"
"Hüloooooooo"
ahahahah bunu her birbirimizi gördüğümüzde yapardık!
"Bana süpriz mi yaptın sen!"
"Evet canoooo"
"Yaaaa yerim"
"Bende seni"
Okul ortasında yaptığımız ÖZLEM kucaklamamız bittikten sonra okuldan çıktık. Başbelam gelmişti sonuçta!
Eminim ki o da Mert'i görünce ağzının suyu akacak bende Mert'e trip atacaktım