The boys

80 4 0
                                    

Mert'ten
Elif'i çok üzdüğümü biliyorum ama o çocuğun Elif ile sadece arkadaş OLDUĞUNU bilmek istiyorum.Şu an aklıma Elif'in beni görünce nasıl dans ettiği geldi. Elif esasında gerçekten çok güzel bir kız ama zorlu ve saf!
Can'dan
Elif'i üzmek her zaman ki gibi beni de üzüyor. Elif'in o çocukla bir alakası OLDUĞUNU aklıma bile getirmek istemiyorum. Elifle 8. Sınıftan beri çıkıyoruz ve o hayatımda tanıdığım en saf en komik en güvenilir en güvenlik manyağı bir kız olduğundan o Tür pis çocuklarla takıldığını sanmıyorum. Şu an Elif'in yanına onun evine doğru yürüyorum ve beni çok sevdiğini biliyorum.
Mert'ten
Şu an Elif'in yanına doğru yürüyorum ve yaklaşık bi 1km uzağımda can denilen o..... çocuğu yürüyor. O bu sitede mi oturuyo? Ve neden benle aynı yere doğru yürüyor? Bu enbesil çocuk beni mi takip ediyor? Çünkü eğer bu piç beni takip ediyorsa onu çok kötü benzetirim! Çocuk kızabenziyo la! Bu çocuğun şu ilerdeki pembe evde yaşadığını söyleseler yemin ederim şaşırmam!
Can'dan
O çocuğu daha önce hiç görmemiştim. Bu siteye yeni mi taşındı? Kurt adama benziyo la! Lanetli evde yaşadığını öğrensem şaşırmam!
Bu çocuk neden benle aynı yere gidiyor? Bni mi takip ediyor? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?
Çocuk neden Eliflerin kapısını çalıyor! Yo yo bu olamaz!!!!!

Bu benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin