Acımasız embesiller!

65 5 0
                                    

Servisten indiğimde elime ders Programını aldım ve dersin lanet biyoloji hocası sude hocayla lanet bıyoloji OLDUĞUNU öğrendim. Yani banane hayvanların nasıl çiftleştiğinden! Sonra servisten yavaşça inen Mert'i gördüm ve yanına gidip ders Programını istedim.
"İlk derse beraber gidiyoruz, Mert biraz hızlı ol yoksa hayvanların nasıl çiftleştiğini öğrenemezsin!!!"
"Tamam o zaman Anladığım kadarıyla ders biyoloji!"
"Hiiii nasıl bildin mega zeka!"
"Tabi canım yani, senden daha akıllı Olduğum kesin!"
"Benden? Sen? Daha? Akıllısın? Bunu bana örğmcekten korkan biri mi söylüyor!"dediğim an kolumu sıkan bir şey farkettim ve Mert'in eli OLDUĞUNU anlamam zor olmadı. Sınıfa girene kadar tüm kızlar bana bakıp tahminen bitch, embesil, ballı salak gibi Saçma şeyler demişlerdi. Sınıfa girdiğimizde gidip Cansunun yanına oturdum ve o da hemen bana Mert'in kim OLDUĞUNU sorunca ona "EBEN" diye cevap verdiğim için gözlerini devirmişti. Mert bana bakıyor ve onla yanyana oturmam için yavru köpek bakışı yapmaya çalışan bir zürafa gibi görünüyordu. Sonunda zürafalarında tatlı OLDUĞUNU düşünüp onun yanına gidip arka sıralarda bir yere yerleştik. Hoca sınıfa Alice nin kulağını Çekerek girdiğinde herkes kıkırdamaya başladı. Yine ne yapmıştı bu bitch! Sonra bırakıp derhal bir yere geçmesini söyledi. Bizim yan sıraya geçerken iğrenç aksanıyla bana "Senin kaç sevgilin var Elif?"
Mert oradan masum bir insan gibi karıştı.
"Biz sadece arkadaşız. Ama çok yakın" değince ona REALLY NİGGA bakışı attım. Ders başladı. Hoca Mert'i yanına çağırdı ve Sınıfa tanıttı. Daha sonra bitkilerin nasıl çoğaldığını Anlattı hoca. GE-REK-SIZ olduğu için dinleme Gereği duymadım. Daha sonra Mert'in kulağına eyilip;
"Bu dersten sonra seni gezdiremeyeceğim Mert okuldan başka birisini bulmalısın bu Cansu olabilir, Emirkan da olabilir iyi çocuktur."
"Neden beni sen gezdirmiyorsun?"
"Çünkü canla starbucksa gideceğim!"
"Okuldan mı kaçacaksın!"
"Evet!"
"Tamam o zaman beni şu Emirkan gezdirsin."
Emirkan taştı ve bir ara onla beraberdim ama koca bir burnu vardı. Benim için birşey yapabileceğine emindim.
Ders çıkışında Emirkanın yanına gidip Mert'i gezdirirsiniz istedim o da kabul etti, onlar beraber sınıftan çıkarken bende Can'ı bulmaya gidiyordum. Okulda tanıdığım kişi çoktu. Can beni okul Kapısında bekliyordu. Kapıdan sıvıştık ve ZAFER!!! Artık özgürdük! 5'e kadar canla takıldıktan sonra aklıma Cansu'ya alışverişe Çıkma sözü verdiğimi hatırladım ve onu Aradım.
"Alo?! Cansu nerdesin?"
"Asıl sen nerdesin ya okulda herkes seni ve Mert'i konuşuyor."
"Abi tamam onu sonra konuşuruz da Sen panoraya gelsene okul çıkışı, geziniriz."
Ok, geliyorum şu an kapıdan giriyorum."
LAN ne hızlısın!"
"Ok kapatıyorum. Bye!"
"Bye"
Dediğim an Karşımda dikilen bir Hüseyin (cansunun sevgilisi ve Can'ın kankası) ve bir Cansu gördüm! Neden onuda getirmişti? Ama biz konuşçaktık yaaaa! Haksızlık bu! Banane banane! Sonra gezinmeye başlarken Karşıdan gelen Can'ı gördüm! Al işte çifte randevu en nefret ettiğim şey! Neyse sonra hüsoyla can ps oynamaya gitti ve bizde cansuyla konuştuk. Insanlar gerçekten acımasızmış!

Bu benim HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin