"İşte buradayım, bana bak, ben asla...
Sonsuza kadar şarkı söyleyeceğim, asla bu şarkıyı durdurmayacağım. Senin o uzun gecen bittiğinde, kafanı kaldırdığında ben orada olacağım."(IU / Love Poem)
●●●●●●
"Yüksekten korkuyorum ve asla o şeye binmeyeceğim, biliyorsun değil mi?"
Jimin, ürkek bir gülümsemeyle bir iki adım gerilediğinde Taehyung, sırıtışıyla birlikte küçük olanın üzerine adımlayarak onun kaçmasına engel olmak adına kolunu ince beline sardı ve küçük olanı kapana kıstırırken de Jimin, ondan kurtulmak adına bir çabada bulunmadı.
"Hayır, yüksekten korktuğun falan yok. Sen sadece miden bulanmasın diye bahane üretiyorsun çünkü kusmaktan nefret ediyorsun. Ama unuttuğun bir şey var, minik sevgilim?"
Boştaki eli kot ceketinin cebine girdiğinde Jimin, onun ne demek istediğini anlamak adına çıkaracağı şeyi bekledi.
Taehyung, cebindeki kutuyu çıkardığında ise şaşkın bakışları büyük olanın yüzünde gezinmişti.
"Ne yani, bulantı hapı mı getirdin? Sırf şu teneke parçasına binmek için?"
Taehyung, alayla konuşan sevgilisinden gözlerini ayırıp arkasındaki stanttan pamuk şeker alan tavşan suratlı çocuğuna baktı ve onun uzakta olmasından yararlanarak gerekli açıklamayı yapabileceğini düşündü.
"Bebeğim, aslında amacımız sadece eğlenmek değil. Jungkook için buradayız. Çocukken parka bile zor giderdik beraber. Babasının durumu zaten ortada. Dün gece olanlar da aklımdan çıkmıyor. Biraz olsun mutlu olmasını istemez misin? Lunaparkları hep çok sevdi ama beraber deneme şansımız olmadı hiç, baksana şu an yanında olduğumuz için bile bu kadar mutlu görünüyor. Ona karşı hâlâ nasıl duygular beslediğini bilmiyorum ama madem denemek istedin, buradan başlayalım işte? Jungkook'un eksiklerini tamamlamak sana güzel hissettirebilir belki? Beraber dans ettiğimiz günü hatırlıyor musun, ne kadar mutlu olmuştun?"
Jimin, şimdi tam olarak ne yaptıklarını biliyordu ve o günü de en ince ayrıntısına kadar hatırlıyordu. Zaten Taehyung ya da Jungkook'la olan hiçbir anısı hafızasından silinmeyecek kadar önemliydi küçük olan için.
"Babam yüzünden gerçekleşmeyen hayallerimden biriydi ama sonra sen benim için dans etmeyi öğrendin ve çok mutlu olmuştum. Sana sahip olmak beni her zaman mutlu etti zaten. Şimdi Jungkook için bunu istemen beni kıskandırsa da bir yanım onun da mutlu olması için çabalamak istiyor. Denemek istiyorum dediğime göre de... yapalım hadi. Birazcık sarsıntıdan kimseye zarar gelmez."
"Sen yine de hapı iç ama ne olacağı belli olmaz."
●●●●●●
"Aşkım yere bakacağına bize mi baksan acaba?"
Jimin, bu cümleyle birlikte sıktığı dişlerini ve kocaman açtığı gözlerini Taehyung'a çevirdiğinde önündeki ikilinin gülerek onu izlediğini fark etmişti.
"Taehyung?"
Sıktığı dişlerinin arasından çıkan isimle birlikte Taehyung, daha fazla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırıp küçük sevgilisini yanıtladı.
"Efendim aşkım?"
"Senin dönme dolap diyen ağzını becermek istiyorum şu an farkında mısın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Lover • Vminkook
Fanfiction"Boynundaki izlerin sahibi, dün gittiğin kişiyse tebrik ederim, metresiyle yatarak kocasını aldatan ilk kişisin Jimin." Slow update