Symphony

1.1K 50 14
                                    

"Ve şimdi şarkın tekrarlanıyor, senin kalp atışlarınla dans ediyorum.
Ve sen gittiğinde eksik hissediyorum.
Eğer gerçeği istiyorsan, sadece senfoninin bir parçası olmak istiyorum.
Beni sıkıca tutup bırakmayacak mısın?"

(Clean Bandit ft
Zara Larsson / Symphony)

●●●●●●

Taehyung, uyanmak istemediği bir rüyada olduğunu düşünürken bunun aslında bir yanılgıdan ibaret olduğunu biliyordu. Göğsünde tatlı mırıltılarıyla uyuyan çocuğun saçlarını kıyamayarak, narince okşarken bunun gerçek olduğunu dibine kadar hissediyor ama derin düşüncelere dalmaktan geri duramıyordu.

Şimdi ne olacaktı?

Jungkook, geri dönmüştü ama Jimin'in tavrı ne olacaktı?

Dört yıllık evlilikleri boyunca Jungkook'un adını bile ağzına almamış, Taehyung her konuşmak istediğinde onu susturmuştu ve Taehyung, ne kadar itiraf etmek istemese de biliyordu.

Jimin, Jungkook'u çok üzecekti.

Hissettiği tüm acıyı onun da hissetmesi için elinden geleni yapacaktı ve Taehyung, yine ne yapacağını bilmiyordu.

Birkaç ay önce Jungkook'u araştırması için birini görevlendirdiğinde ve hiç istemediği şeyler öğrendiğinde sinirine karşı gelemeyerek gittiği ilk adres, Bay Jeon'un evi olurken o günkü sinirini adamdan nasıl çıkardığını çok net hatırlıyordu.

"Bay Jeon, Jimin'den ayrılması için ona sürekli baskı yapıyormuş. Jungkook çok direnmiş ama lise sondaki birinden ne kadar güçlü olmasını beklersin ki? Jimin'in canıyla tehdit edildiğinde neye uğradığını şaşırmış ve babasıyla büyük bir kavga etmiş. Bay Jeon, Jimin'le tek kelime bile etmemesi için hattını kırmış ve ulaşabileceği her aleti odasından atıp onu odaya kilitlemiş. Yanlış hatırlamıyorsam üç gün dedi hizmetli kız. Üç gün boyunca içeri sadece yiyecek gönderip Jungkook'un tüm ağlamalarına kulak kapamış. Anlattıkça tüylerim diken diken oluyor. Daha sonra korumalarıyla birlikte onu yine zorla Amerika'ya göndermiş. Jungkook, dört yıldır olmayan hastalığı için bir sürü ilaç kullanıp psikolojik tedavi görüyor ve aynı zamanda da okuyor."

"Ne için tedavi görüyor?"

Çatık kaşları ve sinirli görüntüsünün aksine meraklı olan sorusuyla telefonun diğer ucundaki Taeyeon, alaycıl bir nefes bırakmış öğrendiği şeylerin sinir bozucu yanını patronuna da aktarmıştı.

"Homo olduğu ve olmayan şeyleri gördüğü için. Bay Jeon öyle demiş yani. Jimin ve senin, Jungkook'un hayal ürünü olduğunuzu ve gerçekte sizin var olmadığınızı, Jungkook'un hayali birine aşık olduğunu, üstelik bu kişinin bir erkek olduğunu falan da söylemiş tabi. Jungkook'un psikoloğunu bulsam da onunla görüşemedim ama sekreteriyle uzun uzun konuştuk. Jungkook'un hiçbir şeyi olmadığını bildiği halde doktorun ilaçlarla aklını yıkadığını söyledi. Bir insan bunu neden yapar diye sordum. Para dedi. Para insanları değiştirir, olmadığı biri yapar. Peki bir insan neden çocuğunu, kendi canından olanı bu kadar acıtır diye sordum. İnsan olamamıştır dedi. Ben de belki bize yardım eder dedim ve gerçekten kabul etti. Jungkook'un o hapları kullanmaması için onunla normal biriymiş gibi benden haberi yokmuş gibi konuşacak. Bir abla gibi davranacağını, Jungkook'un zaten çok saygılı bir çocuk olduğunu, onu dinleyeceğini falan söyledi."

Taeyeon, ona bunları söylediğinde ve Bay Jeon'un adresini mail olarak attığında telefonu nasıl kapadığını bilmiyor, arabaya nasıl bindiğini hatırlamıyordu.

Best Lover • VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin