"Örümcek çocuk, hırsızların kralı, ör hadi bakalım küçük mantıksız ağlarını.
Havuza attığım kuruşlar senin tacını yaptı.
Kandır beni bir veya iki kere.
Tek değerin nakit olmadığını bilmiyor musun?
Karma senin için geliyor."(Karma / Taylor Swift)
●●●●●●
"Hemen buraya gelmelisiniz Bay Kim. Muhasebecimiz ortalarda yok ve az önce yüklü bir miktar para, tespit edemediğimiz bir hesaba aktarıldı. Ayrıca Bay Jeon da burada ve sizinle görüşmeden gitmeyeceğini söylüyor."
Taehyung, Yoongi'yi uğurlamasının ardından Jimin ve Jungkook'la birlikte, hazırladığı kahvaltıdan son lokmalarını yerken kulağındaki aletten bunları duymayı beklemiyordu. Ki Taeyeon, gerçekten bir yol bulamayarak onu aramış olmalıydı çünkü şirkette Bogum'un da olduğuna emindi.
"Bogum hyung nerede peki?"
"Burada, aramamı o istedi zaten. Bay Jeon'la neredeyse kavga ediyorlardı ve bu karmaşadan ikimizin çıkması imkansız. Yer tespiti yapmaya çalışıyorlar hâlâ."
"Kimseyi bir yere göndermeyin, herkes kendi işine odaklansın ve Jeon'u da bekleme odasına al. Ben en hızlı şekilde gelmeye çalışacağım. Evin güvenlik sistemini de aç. MJ'le irtibata geçtiniz mi?"
Sandalyesini geri iteleyerek yerinden çıktı ve ona merakla bakan ikiliye ilerledi. İkisinin de merakla onu izlemesini es geçerek alınlarına dudaklarını bastırdı ve mutfaktan çıktı.
Jimin, onun bu ani gidişlerine alışıktı ama 'Jeon' deyişine şahit olmamıştı hiç. O adamın şirkette tam olarak ne işi vardı ki?
Jungkook, ülkedeki tek Jeon'ların kendileri olmadığını bildiği gibi Taehyung'un tanıdığı tek Jeon'ların kendileri olduğunu da biliyordu ve bu bilmek istediği son şeydi çünkü babası olacak adamın şirkette ne gibi bir işi olduğunu merak etmekten çok, endişeliydi.
"Jisoo, güvenlik sızıntısının onlardan kaynaklı olmadığını buna şirketin izin verdiğini söyledi. Yani..."
"Para aktarımı şirketten biri tarafından onaylanmış? Ama bu nasıl olur? Lotte casusunun böyle bir yetkisi yok. Onu güvenceye almıştık zaten..."
Telefonu hoparlöre aldığı için arkasından gelen ikili de konuştukları şeyi rahatça duyuyordu ve Jungkook'un sesi de tam olarak bu yüzden aralarına girmişti.
"Demekki tek bir casus yok?"
Jimin de düşünceli şekilde onu onaylarken aklına gelen şeyle üzerini giyinen kocasına döndü.
"Ağabeyimi ara, para aktarımlarının bilgisini alabilir."
"Tabi aktarım Lotte'ye yapıldıysa..."
Taeyeon'un fısıltısı, Taehyung'un, kaşlarını çatmasına sebep olurken üzerine giydiği ceketin ardından telefonunu eline aldı.
"Ne demek bu? Şüphelendiğin biri mi var?"
"Biri değil birileri var. Bugün izinli olan birileri hem de."
"Saçmalama Taeyeon, neden yapsınlarki?"
"Nedenini benden daha iyi biliyor olman gerekir Taehyung? Liseden kalmaydı, artık öyle bir şey yok demediler mi? Ya öyle değilse ve geçmişin öcünü alıyorlarsa?"
Jimin ve Jungkook, şu anki konuşmadan tek bir şey anlamıyordu ama az sonra duydukları cümle onların çoğu şeyi anlamasına yardımcı olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Lover • Vminkook
Fanfiction"Boynundaki izlerin sahibi, dün gittiğin kişiyse tebrik ederim, metresiyle yatarak kocasını aldatan ilk kişisin Jimin." Slow update