"Bir havai fişek kadar şiddetli, sana olan aşkım yanıyor.
Sonunda ben seni kucaklıyorum.
Aman tanrım! O beni gökyüzüne götürdü. Aman tanrım! O bana tüm yıldızları gösterdi."(G-idle / Oh My God)
●●●●●●
"Ne oldu, ben uyurken bir şey mi oldu?"
Taehyung, karıştırdığı saçlarıyla birlikte tezgahın önünde didişen ikiliyi yakaladığında bunları sormuştu ve Jimin'le Jungkook'un, anında ona dönmesiyle de bir şok olmamış değildi çünkü ikili sanki saklamaları gereken bir şey varmış gibi dip dibe bitip ellerini arkalarından çıkarmayarak gergin tavırlar sergiliyorlardı.
"Yok canım ne olacak? Değil mi Jungkook?"
Jungkook'un omzunu omzuyla dürtüklediğinde Taehyung, kaşlarını çatmış hala anlamaya çalışıyordu ama bir yandan da tam olarak ayılmış sayılmazdı.
"Aynen canım ne olacak sanki? Jimin yumurta kıramadı da onunla dalga geçiyordum sadece."
Sonda da samimilikten uzak zoraki bir gülüş attığında Taehyung, bunu fark etse de bozulduğunu belli etmeyerek gülümsedi.
"İyi o zaman... yardım edeyim mi?"
"Yok yok! Hallettik biz, sen git televizyon izle. Çağırırız birazdan."
Taehyung, onların kendisinden bir şey sakladığını anlıyordu ve onu kovarlarmış gibi olan tavrı da dün akşamın üzerine tuz biber olmuştu.
"Tamam o zaman..."
Ayaklarını sürüyerek koltuğa ilerleyip oturdu ve açık olmayan televizyonla birkaç dakika bakıştı. Yüzü asılmıştı bile.
Sabah erken uyanmasının sebebi Taeyeon'du.
Ona bıraktığı belleğin içerisindeki adresi bulmasını istemişti ve tahminlerinde yanılmadığını öğrenmişti, çünkü aynen düşündüğü gibi adres Japonya'daki bir köyü işaret ediyordu.
Yine de Taehyung'u üzen bu değildi. Yani sabahın köründe kalkıp banyoda ağlamasına sebep olan şey adres değil videodaki kadındı.
Taeyeon, kadının kim olabileceğini tahmin etmişti ve Taehyung da onunla aynı tahminleri yaptığı için bu oldukça mantıklı gelmişti.
Özellikle de Bayan Jeon'un ölümüne dair herhangi bir belge ortalıkta yokken düşündükleri isim çok mantıklıydı.
Taehyung'u ağlatan şey buydu çünkü tüm her şey yetmiyormuş gibi birde Jungkook'un ölen annesinin aslında hiç ölmemiş olduğunu öğrenecek olması çocuğun paramparça olmasını sağlayacaktı. Bunu düşünmek de Taehyung'u tüketiyordu.
Bugün sevgilileriyle son günüydü ve yarın sabah erkenden uçağının olması da onu bir yandan üzerken uyandığı yatakta iki adam da olmadığı için yalnız hissetmişti.
Dün geceki birliktelikleri yüzünden de oldukça utanıyorken ikisinin mutfaktaki tavrı da onu endişelendirmiş aynı zamanda da üzmüştü.
Jimin ve Jungkook, her zamanki gibi uyum sağlamışlardı ve gece güzel başlamıştı aslında, aynı şekilde kendisi ve Jimin'in uyumu da gözle görülür şekilde iyiydi ama Jungkook'la olan anlarındaki o beceriksizliği Taehyung'u hiç olmadığı kadar kötü hissettiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Lover • Vminkook
Fanfiction"Boynundaki izlerin sahibi, dün gittiğin kişiyse tebrik ederim, metresiyle yatarak kocasını aldatan ilk kişisin Jimin." Slow update