"Dünyanın yükü omuzlarında, belini öpüp içini rahatlatıyorum.
Seni tanıdığım için ayrıcalıklı biri olmalıyım.
Ellerimle takip ediyorum vücut hatlarını.
İlişkimize devam edebileceğimiz yol bu."( Jungkook / Seven)
●●●●●●
"Bunu ne zamandır saklıyordun?"
Jimin'in boğuk ve yorgun sesi Taehyung'un kapalı gözlerini açmasına sebep olduğunda çıplak göğsüne çarpan ılık nefesin sahibine bakabilmek için kafasını eğdi ve bu hareketi Jungkook'un da yerinden yukarı kayarak Jimin'in omzuna çenesini yaslamasına ve konunun odak noktası olan alyans kolyeye bakmasına sebep oldu.
Jimin, alyansın içindeki yazıyı uzun uğraşlar sonucu net bir şekilde okuyabildiğinde bu alyansın ne zamandan beri var olduğunu merak etmişti çünkü alyansın içinde hepsinin baş harfleri ve tam karşısında da "sinners" yazısı kazılıydı.
Taehyung, bu yaptıklarını günah olarak nitelendirmezdi şu an ve eski düşüncelerine göre yapılmış olan bu alyansın ne zamandan beri var olduğu büyük bir merak konusuydu Jimin için.
Minik ve tombul parmakları alyansı tutarken altındaki teni de usulca okşamayı ihmal etmiyordu ve Jungkook, alyansın içinde bir şeyler yazdığına emin olmuştu bu sayede.
"Size karşı ilk hislerimi tam olarak anladığımda bir günahkar olduğumu düşünüyordum ve o zaman yaptırdığım bir şeydi. Sonra sakladım, belki bir gün üçümüz yan yana geliriz ve daha güzel bir versiyonunu yaptırırız diye. Annemlerin evinde duruyordu. Jungkook'un yanına gittiğin gün annemlerdeydim ve o zaman bunu da yanıma aldım. Sanırım bir şeyler olacağına dair derin inançlarım vardı."
"Yanılmadın."
Bu sefer konuşan Jungkook'tu ve eli sakince Taehyung'un göğsünün altındaki dövmenin üzerine yerleşmiş aynı sakinlikle de yazıyı baştan sona okşamaya başlamıştı.
Jimin, elini alyanstan çekip Taehyung'un yanağına yerleştirdi ve yorgun bir şekilde nefes alarak yanağını bulunduğu göğse daha fazla gömerek gözlerini kapattı.
Bu gece çok yorulmuştu ama yaşadıkları hiçbir şeyden pişman değildi. Sadece biraz uyumalı ve uyanınca bir şeyleri sorgulamalıydı. Zaten bu iki bedenin arasında uyumamak elinde değildi çünkü iki beden de aşırı rahat hissettiriyordu kendisini.
Jungkook, Jimin'in iyice minikleşerek gözlerini kapattığını fark ettiğinde gülümseyerek küçüğün omzuna dudaklarını bastırdı ve bedenini biraz daha yukarı kaydırarak Taehyung'la yüz yüze gelmelerini sağladı.
Şimdi Jimin, ikisinin arasında minicik kalmıştı ve üstlerindeki pikeden sadece kafası görünüyordu.
"İyi misin?"
Taehyung, gözlerini birazcık aralayıp tam karşısındaki gözlere baktı ve sakince kafasını olumlu anlamda sallarken gülümsedi.
"İyi olmamam mümkün değil."
"Ağrın olursa söyle tamam mı? Jimin'in ilk birlikte olduğumuzda çok fazla ağrısı olmuştu ve böyle durumlarda yapılabilecekleri ilk onun sayesinde araştırıp öğrenmiştim. Yani deneyimliyim bebeğim bir şey istersen söylemen yeterli tamam mı?"
Taehyung, kendini tutamayarak minik bir kıkırdama bıraktığında vücudu az da olsa sarsıldı ve minik kocası göğsünün üzerinde sakince uyuduğu için kendisini hemen durdurarak küçüğü gözleriyle yoklayıp tekrar Jungkook'un, gülümseyen suratına döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Best Lover • Vminkook
Fanfic"Boynundaki izlerin sahibi, dün gittiğin kişiyse tebrik ederim, metresiyle yatarak kocasını aldatan ilk kişisin Jimin." Slow update