Back to you 2/2

739 50 43
                                    

"Beni strese soktun, öldürdün, yıktın, siktirip attın. Yerdeyiz, çığlık atıyoruz. Nasıl durulacağını bilmiyorum. Bunu seviyorum.
Bundan nefret ediyorum ve bunu kaldıramıyorum.
Ama sana geri dönmeye devam ediyorum."

(Louis Tomlinson feat Bebe Rexha /
Back To You)

●●●●●●

"Bana sarılıyorsun?"

Jungkook'un, inanamayan sesi ve havada kalan elleri öylece kalakalmıştı. Anlattıklarını bitirdiği anda boynuna sarılan iki kol olacağını düşünmemiş aksine Jimin'in ona inanmayacağını düşünmüştü.

Gözlerindeki kurumaya başlayan damlaların üzeri, tekrar yaşlarla dolduğunda minik olanın kokusunun, burnuna dolması onu daha da duygusal hâle getirmişti ve Jungkook, hastayken çok duygusal oluyordu.

"Hâlâ bana sarılıyorsun? Jimin, özür dilerim. Yemin ederim gitmek istemedim. Seni hâlâ ilk günkü gibi seviyorum, yemin ederim."

Sürekli yemin ediyordu ama bu durdurabildiği bir durum değildi. Sanki yemin etmezse küçük olan ona inanmayacak gibi hissediyordu ve korkuyordu.

Minik olanın, üzerine eğilen bedenine tam olarak sarılmak için biraz zorlanarak ayağa kalktığında ve ellerini ince bele sardığında yaşamak bu işte diye düşünmekten kendini alamamış derince gülümsemişti.

Jimin, yaşamın ta kendisiydi ve Jungkook, yeniden yaşamaya başladığını dibine kadar hissediyordu. İkinci bahar dedikleri bu olsa gerekti, tavşan dişliye göre.

Biraz sonra boynunda hissettiği ıslaklık ise canını yakıyor aynı zamanda gözleri daha da fazla doluyordu.

"Biliyor musun, sadece sarılmakla kalmayacağım."

Jungkook, bir şey anlamasa da Jimin, geri çekilerek gözlerini kurulamış ardından hırslı gözleri büyük ama yorgun gözleri bulmuştu.

"Ne demek bu?"

"Seni affetmedim."

"Ama-"

Jimin, susması için dudaklarına parmağını bastırdığında Jungkook, şaşkınca ona bakmaya başladı.

"Benimle yatacaksın. Seni affetmemi istiyorsan benimle bu gece yatacaksın."

Jungkook, şaşkın olan gözleri bu kez pörtlemek üzereyken Jimin, elini ince dudaklardan çekerek bir adım geri çekildi ve kararlı gözleriyle büyük olana bakmaya devam etti.

Eğer Taehyung, onunla oynuyorsa Jimin de, onunla oynamalıydı ve bir an önce boşanmalılardı. Tabi içi bu durum karşısında kan ağlıyordu ama yapacak bir şey yok diye düşündü. Oyuna oyunla karşılık vermek benimsediği bir durumdu bu yüzden fazla kurcalamadan direkt sormuştu.

"Jimin, Taehyung'a bunu yapacak mısın gerçekten?"

"O bana yaptı ben neden yapamayayım?"

"Jimin ama Taehyung-"

Tekrar kesilen sözüyle derin bir nefes alarak karşısındaki hırslı olana bakarken bu işin sonunun hiç de iyi olmayacağının farkındaydı. Jimin'in, onu affetmesini her şeyden çok istiyordu ama Taehyung, bunları öğrenirse ne olurdu bilemiyordu. İkisini de sevdiğini söylemişti ama Jimin'in bundan haberi yokken onunla yatması çok yanlıştı.

Best Lover • VminkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin