Calliope Szemszoge :
C~ Fel keltem. Rá néztem az órára, 6-ot mutatót.Jaj ne el aludtam. Maga mellé néztem és láttam hogy Ötös nincs sehol.El kezdtem szólongatni.
- Ötös ! Ötös !
~Bevalom picit megijedtem hogy hol lehet? Lehet már le ment?Útána rögtön a legrosszabb jutott eszemben. Vagy Megint apa keze lehet a dologban?
Gyorsan össze keptam magam és oda mentem Diego ajtajához. Bekopoktam.
Senki nem nyitott ajtót.
C-Diego! Diego! Itt vagy?
~Be nyitottam de senki nem volt ott. Lesijetem a lépcsőn. Kezdtem nagyon aggódni. Aztán meglattam a lányokat. Kicsit megnyugottam. Meglepödtem. Csak lányok vannak?Hol vannak a fiúk?? Amíg ezen gondolkoztam, meghallotam előttem egy kicsit bunkó női hangot Jayme-é volt.JA-Neked is jó reggelt!
_Mondta bunkó és gúnyosan.Al- Minden oké cal?
_Mondta egy kissé aggódva ezzel megkérdöjelezve engem.C-Persze, persze. Amúgy hol vannak a fiúk? És Eeginald?
Li- Te nem tudod?
V- Elmentek.
C- Mi? Hova?Mikor? Miért?
Al- Ma mentek tovább képzésre. Egy hétre. Szóval.....
Sl- Mienk az egész ház egy hétig. És az csinálunk amit szeretnének.
Li- Jah de jövöhéten meg mi meggyünk.
C-Akkor most tényleg teljesen egyedül vagyunk?
Li- Jaja.
C-És mit fogunk egyedül csinálni?
Al-Ki sminkeljuk egymást!
Ja- Felesz vagy merszezünk!
Sl- Filmet nézünk!
Li- Kibeszeljuk a fiúkat!
Fei- Berugunk!
C- Karaokézhatnánk is !
Al-Na ki van benne ?
C, Sl, ja, Li, fei, - én
-sikitoztunkAl- Kezeket ide. Háromra mondjuk hogy "lányok "
Egy kettő három
Al, Fei, Ja, Li, C,Al, - LÁNYOKKKK
_Sikitoztunk.
_Mindenki nagyon örült.Sl-Szóval.... Mivel kezdünk?
_Kérdezte izgatottan.Al- Lányok,hol van Vanya?
Sl- Szerintem még alszik.
Ja- Akkor keltsük fel!
_Mondta egy kicsit roszindulatuan.Fei- Én benne vagyok.
C-Biztos hogy ez jó ötlet?
_Mondtam magabiztosan de ezzel megkeröjelezve jayme-it.JA-Miért ne lenne jó ötlet?!
Al- Szegény vanya tényleg nem ártott senkinek.
Li- Egyet értek Allisonal és Calliop-val. Majd fel kell amikor akar.
Fei-Ti most össze fogtataok ellenünk?!
Li- Nem csak nem értünk veletek egyet.
A-Pedig az lesz amit mi szeretnénk . Mi hárman feljetebbek vagyunk mit ti együttvéve.
C-Na persze.
_Mondtam gugyosan és halkan miközben megforgatam a szemem...Fei - Hogy mit mondtál Calliope?!
C- Figyi én úgy értettem hogy mi egy csapat vagyunk. Mindenkinek más egyénisége van nem?! És ha ezt össze rakjuk akkor akár egy tök jó dolog sülhet ki belőle . Az meg egy plusz dolog hogy ha nem arra gondolunk hogy az egyik esernyő akademias a másik pedig veréb akademias. Itt mind egyek vagyunk. Itt nem számít ki honnan jött hanem az hogy eggyüt vagyunk.
Va-És ezt valahol neked köszönhetjük Calliope. Ha te nem lennél akkor most nem lennénk itt és nem nevetnek eggyüt, nem terveznénk hogy hogy fogjuk el tervezni ezt az egy hetet . Szóval én köszönöm hogy itt vagy.
C~Van a egyszer csak a semmiből megjelent.Nellwm állat. Jól estek a szavai. Utána oda jött és megölelt.
Al- Igaza van Calliope-nak és vanya-nak is. Az a fontos hogy eggyüt vagyunk.
Li- Mégha az idióta fiúk nincsenek is itt.
Fei- Igazatok van. Sajnálom.
JA -Ja, csak meg szoktam hogy a fiúk mindig megprobáltak minket elnyomni. "Mert ők többen vannak "
Al - Ne aggódjatok, itt ilyan nem lesz.
V-Így van
Li- Szarjuk le a fiúkat. Kit érdekelnek. Úgy sincsenek itt.
Sl-Így van.
* Fei elővett egy pezsgőt és kiöntött hét pezsgős pohárba. *
Fei- Igyunk az összetartásra.
C-Az összetartásra.
V-Az örök barátságra.
Sl-Mindig.
Al- És mindörökké.
C-Always and forever.
Li- Mindig itt leszünk egymásnak.
Fei- És mindig segítjük a másikat.
C-És megvedjuk a másikat.
JA-Girl power-re.
C-Hát akkor igyunk.
JA-Igyunk.
C~Ittunk. Beszélgettünk. Elvoltunk.
Rég nem éreztem ilyen jól magam.
Es örültem hogy megbeszéltük azt a reggeli kis vitát. És hogy minden jól alakult.C- Lányok ha most nem baj akkor fel megyek át öltözni.
V-Uh még én se öltöztem fel.
Al-Menjatek csak nyugottan.
_Mondta egy mosollyal.C~Már mentünk fel Vanyaval. Már majdnem elérük a lépcsőt. És Jayme utanunk szólt.
JA-El ne tevedjetek.
_Mondta viccelődve mégis kedvesen.C-Rendben nem fogunk.
_Mosolyogtam ahogyan Vanya is.C~ Fel mentünk Vanya be ment az ő szobájába. Én meg az "enyémben".
Azt hittem Ötössel egy szobában nem fogom ki birni. De nem így lett szerencsére. Örülök hogy nagyjából ki jövök vele. És nagyon örülök hogy a többiekel is jól ki jövök. Bár félek mi lesz apa után. De remélem minden rendben lesz. Nagyon Megszeretnem őket, pedig csak pár napja találkoztam velük. Bár már most nagyon fontosak. De nagyon gyorsan ki kell találnom valamit hogy el ne veszítse őket. Apa miatt. Mindent meg fogok tenni hogy ne bantsa őket.Amíg ezen gondolkodtam kutakodtam a szekrénybe a ruháim után. Miközben kerestem a ruháimat találtam egy régi órát.
[Valami ilyesmit képzeljetek el csak egy kicsit kopotabban]
C~ Forgatgatam. Próbáltam ki nyitni de nem ment. Egy kicsit erősebben megszorittottam az órát és egy másik szobába találtam magam. Nem az akadimán voltam,ez valahogy más volt. Sosem jártam még itt vagy ilyesfajta helyen.A helynek az "aurája" is fura volt. Olyan komoly és komor. Egyszer csak egy kedves és egy nagyon ismerös hangott hallottam. Olyan hangot amit már pár éve nem. De ez lehetetlen . Hisz meghalt. vagy még is ?!
Anya?
BẠN ĐANG ĐỌC
Vámpírba szeretve. TUA FF.
FanfictionÁtírás alatt !! Az esernyő akadémia egyik tagja bele szeret egy nagyon különleges lányba. Akinek a múltja, jelene és a jövője is eléggé izgalmas de veszélyes dolgokat rejt. A legtöbb még a lány számára is rejtély. Vajon mi sül ki ebből a sok rejt...