Hi babyss yine ben ehe
Ani gelen kararla dedim ki e catboy yazdın bunu da halledersin. Bazı yerlerde aa omegaverse böyle olmaz demeyin pls ben farklılıklar yapıyorum. Kendi fikrimi katıp bazı şeyleri değiştirdim. Umarım seversiniz muahh.
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Diğer sabahların aksine heyecanla kalkarak hazırlanmaya başlamıştım, bugün okul değişikliği yapıp Namjoon'un okuluna gidiyordum nasıl sevinmem. İnsanlarla fazla arkadaş olmayı sevmeyen bir yapım vardı, zaten genelde benim gibi bir omegayla tanışmak istemezlerdi kimse kolay kolay erkek omegaları sevmezdi. Kız omegalar daha ilgi çekici gelirmiş onlara peh. Omega olduğum halde çoğu kızdan güzeldim, bunun farkındaydım tabikide ama diğer insanlar bunu sürtüklük olarak görüyorlardı nedensizce. 23 yıllık hayatımda sevdiğim diğer şeyse Namjoon'du. Yaklaşık 10 yaşından beri arkadaştık, kendisi alfa olduğu için arkadaşlığımız dışarıdan berbat gözükse de mükemmeldi. Asla birbirimize o gözle bakmazdık, aynı evde yaşayıp kardeş gibi büyüyorduk nasıl bakabilirdik ki?
"Taee hadii geç kalıyoruz bak, iyi misin?"
"İyiyim joonn geliyorumm"
Üzerime giyindiğim mavi kot ve beyaz tişörte baktım. Hızla çantamın içine telefonumu tıkarak aşağıya indiğimde Namjoon bana baktı ve dönmemi işaret etti.
"Yaaa benim minik kardeşim ne güzel olmuşsun senn"
"Aramızda ay farkı var sadece pardon da nerem minik?"
"Sus lan hadi geç kaldık arabayaa"
Dışarıya çıkıp arabaya bindiğimizde Namjoon'un anlattıklarını tekrarladım içimden.
"İnsanlara güvenme şerefsiz dolu okul, bir sorun olursa bana gel çünkü mal alfaların bağzıları seni sıkıştırabilir. Özellikle ve özellikle Jeon Jungkook'a bulaşma, kendisi okuldaki en baskın alfadır. Kendinden yaşça büyük alfaları diz çöktürdüğünü gördüm ben defalarca kez. Saygısızlık ve terbiyesizlik sevmez. Ama ben iyi birisi olduğunu düşünüyorum. Bir kere omegayı sıkıştırmışlar üç kişi kendi başına kurtarmış, bütün okul tanır zaten onu."
Jeon Jungkook, anlatıldığı kadar da berbat durmuyordu ve zaten ben kimseye karışmazdım durduk yere. Arabayı park edip indiğimizde gözlerim hemen gözlüklü sert bakışlı bir omegayı buldu, omega bana gülümseyip göz kırptığında hemen bakışlarımı kaçırarak Namjoon'a döndüm.
"Joon bu kim peki?"
"Seokjin" derin bir nefes almıştı içi gider gibi "çok güzel demi"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon effronté oméga
FanfictionHerkesin korktuğu Alfa Jeon'un dikkatini okula yeni gelen Omega Taehyung çeker. Mpreg! Namjin! Smut! Not: Öyle olmaz, yok aaa omegaverse böyle birşey değil demesin kimse pls konu hayal gücümse herşey olur xkdms.