14

6K 311 186
                                    

Hiiii babyss nasılsınız?


Ficin amına koymaya geldim ben ehe


Hadi başlayalımm.

Taehyung'tan


Zorda mıydım? Deli gibi hemde... Yine de uzak duruyor gibi yapıyordum, sonuçta bana koala demişti? Arkamdan gelip enseme bir öpücük kondurduğunda kıkırdayarak yemeği kontrol ettim ve yanına, salona gittim. Başka yerlere oturmak yerine kucağına oturduğumda hemen eli belimi ve uyluğumu buldu. Burnumu burnuna sürterek şişkin aletine baktım ve yandan bir gülüş sundum.


"Yakıyorsun beni Taehyung"


Biliyordum ama ödeşiyorduk işte. Dudaklarını dudaklarıma sürttüğünde nefesim tekledi.


"Cidden nasıl bu kadar güzel olabiliyorsun?"


"Bilmem"


Kendini görmüyordu amk, öldürüyordü beni her dokunuşta. Fırın aklıma gelince usulca kalktım ve gözlerine baktım.


"Yemek olmuştur gel hadi"


Benim bu halime gülerek onayladı, fazla dayanamazdım ki deliğim şuanda bile ıslaktı hemde deliler gibi. Yemek yeme faslından sonra koltuğa oturmuş ve kucağını patpatlamıştı, hemen oturup burnumu boynuna sürttüğümde güldü.


"Ne kadar dayanabilirsin sana dokunmadan?"


"İstediğim kadar, kendime dokunabilirim"


Asla yapmazdım bu arada, belki kendimi çekerdim ama deliğimi doldurmaz dolduramazdım.


"Öyle mi? Yalan olduğunu ikimiz de biliyoruz bebeğim. Sırf koala dediğim için kızgınsın kesin"


"Jungkookk"


"Haklıyım ama deme bana jungkook"


"Öp beni"


Birkaç saniye bakıp hemen dudaklarıma kapandı, dayanamazdık birbirimize dokunmadan biliyorduk. Ağlak mırıltılarım salonu doldururken aniden sertçe sürtündüm penisine.


"Ahh sikeyim"


"Jungkook hadi bekleyemem daha fazla"


Altındakinden ve benim altımdakinden kurtularak gülümsedi.

mon effronté omégaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin