9

7.4K 383 136
                                    

Hiiiiii yine benn dedim ki bir bölüm daha atayım ehe

Hadi başlayalımm

Taehyung'tan

Uykumdan kalktığımda yanımda yatan bedenin boynuna sokulduğumda sanki feromonu artmış gibiydi. Sertçe yutkunmamla birlikte boynundan usulca çekildim ve saçlarını okşamaya başladım. O kadar çok uyumuştum ki, iki gün uykusuz kalabilirim dedim içimden. Çocuk gittiği için de mutluydum, Jungkook anlık gözlerini açıp bana bakarak derince nefes verdiğinde bakmaya devam ettim.

"Taehyung"

"Efendim sevgilim?"

"Uzaklaş"

Dediği şeyle kollarımı usulca ondan ayırmamla boğazını temizleyerek sesli bir nefes daha vermişti. Feromonu daha da çoğalırken aklıma dank etti. Kızgınlık? Dudaklarını yalayıp gözleri kapalı biraz daha yattığında feromonu odaya yayılırken kasıklarım yanmaya, kurdum delirmeye başladı. O kadar güzel kokuyordu ki baskın feromonu... Aniden beni altına alıp dudaklarını dudaklarıma sürterek hırıltılı sesiyle konuştu.

"Bebeğim ben-"

"Biliyorum farkediliyor"

Mırıldanarak söylediğimde içimde oluşan heyecanı bastırmaya çalışıyordum. İlk kez yanımda kızgınlığa giriyordu ve kendini tutmaya çalışıyor gibiydi hareketleri ama buna gerek yoktu bile. Boynuma yaklaşıp dudakları yerine dilini gezdirdiğinde mührüme gelmesiyle dudaklarımı kapatıp inlememi engellemeye çalıştım. Aniden kırmızı gözleri gözlerime sinirle baktığında nefesim kesildi, o kadar güzeldi ki şuanda dört bir yanım feromonuyla kaplıyken, utanıyordum da bir yandan. Parmağıyla göğsümü sıkıştırdığında dudaklarımı tekrar bastırmamla elini saçında gezdirdi.

"Tutma kendini omega, sesini duymak istiyorum"

Derin sesi bedenimi transa sokarken inlemiştim. Üstümü hızlıca çıkarıp kendi üstünden de kurtularak beklemeden dudaklarını sertçe deliğime bastırdı. Kasılan deliğime dilini gönderip hırıltılarla emmeye başladığında hem hırıltıları hem de aldığım zevk beni delirtiyordu. Ağlayacak kıvama geliyordum, cidden ağzıyla nasıl bu kadar güzel işler başarıyor merak ediyordum. Dilini deliğimden çekerek dudaklarını yaladı ve elini hafifçe penisimde gezdirdi.

"Tadın beni yakıyor Taehyung"

"Alfam elin ahh"

Dudaklarını penisime bastırıp boynuma doğru sokularak kendini deliğime hafiften çok biraz hızlı ittiğinde dudaklarıma kapandı hemen. Öpüşmemizin içine dillerimiz de girince kendini aniden tamamen içime gömüp hareket etmeye başlamasıyla kanım kaynıyordu, penisi her içimde kaydığında sanki daha da büyüyor ve duvarlarımı zorlayıp zevkten delirtiyordu beni.

"Ahh sikeyim"

Hırıltılı inlemesiyle gözlerim kayarken en derinlerime yaptığı vuruşla boşaldım, biliyordum ki hemen boşalmayacaktı ama itirazım yoktu şuanda zevkten uçuyordum.

"Ahmm alfam ahh"

"İnle omega, adımla inle. Tanrım sen sen benimsin dudakların bana ait kalbin bana ait"

"Ben ben se-ahh seninim alfam"

İçime son hızla girip çıkarken kafamı tamamen yastığa gömerek dolu gözlerimi kırpıştırdım.

mon effronté omégaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin