Hii babyssss ben geldimm
Keyfiniz nasıl yerinde miii?
Hadi başlayalımm
Jungkook'tan
Tam iki aylık olmuştu bebeğimiz ve biz şuanda hastanede sıra bekliyorduk. Taehyung elimi tutmuş stresle sıkarken ben acaba kız mı yoksa erkek mi diye içimi yiyordum. Aslında farketmiyordu ne olduğu sonuçta bizim bebeğimizdi. Büyümeye başlamış karnında elini gezdiren omegama bakıp hafifçe dudaklarına öpücük kondurdum. Öyle çok yakışmıştı ki hamilelik ona çok güzel duruyordu. Elimle hafifçe karnını sevdiğimde aniden hissettiğim hareketlilikle birbirimize baktık.
"Oha oha tae hissettin mi hareket etti"
"Sakin oll evet hissettim ilk kez böyle birşey oldu birşey mi oldu acaba?"
"Hayır saçmalama seokjin anlatıyordu ya oluyor diye, normal bunlar"
Doktor çağırdığında taenin elini tutup yavaşça kaldırdım. Aniden kalkmaları zarar verebilir demişti doktor, o yüzden dikkatimi daha çok vermeye başladım. Tabii o itiraz ediyordu benim bu halime ama ne yapayım telaş işte, karnı daha o kadar kocaman değildi ama hamile olduğu belli oluyordu. Yatağa yatırıp karnını açtığımızda farklı olarak bir makine bağlayacaktı ki kolunu tuttum.
"Sebep?"
"Kalp atışlarını duymanız için"
Elimi geri çektiğimde tae bana sinirle bakıyordu. Dokunduğum içindi siniri biliyordum, dudaklarımı yavaşça yanağına bastırdığımda kıkırdaması bir olmuştu. Çok geçmeden odayı dolduran minik kalp atışlarıyla gözlerim dolmaya başlamıştı, sikeyim ki bana bütün mutluluğumu taehyung yaşatıyordu hep. Ona baktığımda kendini tutamayıp ağlamaya başladığı gibi doktor makineyi kapattı.
"Ştt tamam güzelim ağlama"
"Ama ama o çok küçük jungkook miniciikk"
Gülerek saçlarını karıştırdığımda doktor jeli dökerek bakmaya başladı. Ekrana baktığımda gülümsedim, gelişmeye başlıyordu. Şimdi küçük duruyordu ama olsun.
"Kalkabilirsiniz"
Hep yaptığım gibi taenin karnını temizleyip minik bir öpücük kondurarak üstünü düzelttim ve sandalyeye oturttum.
"Şimdi şöyle bir durum var ki-"
"Birşey oldu demi lütfen olmuş olmasın"
"Hayır hayır sakin olun, birşey yok. Sadece biraz vitamin eksikliğiniz var gibi. İyi besleniyor musunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon effronté oméga
FanfictionHerkesin korktuğu Alfa Jeon'un dikkatini okula yeni gelen Omega Taehyung çeker. Mpreg! Namjin! Smut! Not: Öyle olmaz, yok aaa omegaverse böyle birşey değil demesin kimse pls konu hayal gücümse herşey olur xkdms.