Hii ehehehehe kaos falan istiyorum yaa
Olayları biraz hızlandıracağımm
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Seokjin beni evin önüne bırakıp gittiği gibi kapıyı açarak içeriye girdim. Tekrar kilitleyerek çantamı asıp üstümdeki tişörtü çıkarttım hemen ama sonra farkettim ki hafifte olsa Jungkook'un kokusu var üstünde. Tekrar giyerek elime soğuk içeceklerden alarak odama çıkıp soyundum. Üstümde sadece tişört vardı ki bol olduğu için beni rahat hissettiriyordu. Kendime dokunmam lazımdı şuanda tamamen kızgınlığa girmiştim ama yanımda Jungkook'u istiyordum. Yanımda olup beni sarmasını yine o günkü gibi kucağında oturtup feromon salgılamasını istiyordum. Duvarlarım arasında sertçe gidip gelmesini, göğsümü ezmesini ve beni zevkten delirtmesini istiyordum. Elimdeki içeceği bitirip parmağımı ıslak deliğimin etrafında istemeden de olsa gezdirdiğimde tüm vücudum titremişti. Aklıma bebeğim ve omega demesi, beni kıskanması ve korumak istemesi geldiğinde birde üstüne rahatlamak istersen diyip telefonunu gösterdiği daha çok dolmuş ve inlemeye başlamıştım.
Parmaklarımı geriye çekip bacak arama yastığı alarak üstüne çıktım. Aklım hayalim uçmuş gibiydi ve inlemeden duramıyordum resmen. Kurdum kurdunu istiyordu deli gibi alfayı getir diye delirtiyordu beni. Bacak aramdaki yastığa tamamen kalçamı bastırıp inlememi büyülterek deliğimden akan sıvının kirletmesine izin verdim. Yavaşça hareket etmeye başladığımda penisim her yastığa sürtününce ağlamaklı sesler çıkarıp daha çok inliyordum. Altımdaki yastığı Jungkook'un uylukları gibi hayal ederek sürtünmeye başladığımda yanlış olsa da beni iyi hissettirdiği gerçekti. Hayali bile iyi hissettiriyordu ve ben onu istiyordum, sadece onu.
"Ahh alfamm"
İnlemekten boğazım ağrımaya başlamıştı ama hala gelememiştim. Biraz daha hızlanıp beni kalçamdan tutarak kendisine bastırdığını düşünerek daha sert hareketlerle sürtünmeye devam ettim.
"Ona- ona ihtiyacım var alfa ahh alfaya ihtiyacım varr içimde olmasını istiyorum ahmm"
Susmuyor, konuşup duruyordum. Boşaldığımda rahatlamıştım ama hala deliğim ıslak ve kaşıntılıydı. Telefonuma mesaj gelince elime aldım.
Alfa Jeon
Daha iyi misin?
Sence?
Kızgınlığın zor geçecekse bırak sana kıyafetlerimi göndereyim en azından sakinleşirsin.
Utanıyordum ama ihtiyacım vardı, feromonu ve kokusuna ihtiyacım vardı.
Ben bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon effronté oméga
FanfictionHerkesin korktuğu Alfa Jeon'un dikkatini okula yeni gelen Omega Taehyung çeker. Mpreg! Namjin! Smut! Not: Öyle olmaz, yok aaa omegaverse böyle birşey değil demesin kimse pls konu hayal gücümse herşey olur xkdms.