11

5.7K 352 180
                                    

Hiiii babyss keyifler nasılll


Yorumlarınızı unutmayınızz


Hadi başlayalımm

Taehyung'tan


Sabah Jungkook tekrar işe gitmişti, bende deli gibi bir temizlik yaparak evi pırıl pırıl ettim ve duşa girdim. Hızlı bir duşun ardından dolabın önünde dururken telefonum çalınca elime aldım.


Bilinmeyen numara.


"Merhaba?"


"Buyrun kimsiniz?"


"Taehyung."


"Benim de sen kimsin?"


"Ahh küçük Tae beni nasıl unutursun?"


Alaylı sesiyle kalbim deli gibi atarken hayır dedim içimden. Korkmayacaksın ağlamayacaksın.


"Ne istiyorsun. Numaramı nereden buldun?"


"Ben bulurum Tae konu bensem bulurum bilirsin. İstediğimi elde ettiğimi de bilirsin"


Sikeyim ki gözyaşlarım akmaya başlamıştı bile. Tam mutlu oldum derken istemiyordum artık mutsuz olmak.


"Neredesin Taehyung?"


"E-evimde"


"Bana adresini atmak ister misin tatlım?"


Tatlım... Sikik cümle iğrendiriyor beni. Ne yapacağımı ya da ne düşüneceğimi bile bilmiyordum. Jungkook'a anlatmalı mıyım diye düşünmeden edemedim.


"İstemiyorum"


"Ahh hadi ama senelerdir görüşmedik seninle, merak ediyorum"


"İyiyim"


"Taehyung iyimisin diye değil, bedenini merak ediyorum"


Telefonu yüzüne kapatıp ağlamaya devam ettim. Ne sikim yiyeceğim ya da seneler sonra beni nereden buldu bilmiyordum ama beynim susmuyor deliriyordu. 7 sene, 7 koca senedir yüzünü bile görmedim o sikik iğrenç insanın. Görmekte istemiyordum ama bırakmazdı beni biliyordum. Jungkook yanımda görürse yanlış anlayabilirdi, yanıma gelmesini de istemiyordum zaten. Telefon tekrar çaldığında elime aldım.

mon effronté omégaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin