Hi babysss geldimkee
Hadi başlayalımm
Taehyung'tan
Tamı tamına 1 aylık olmuştu bebeğimiz ve biz kontrole gidiyorduk. İçimdeki heyecan artarken minik karnımı okşadım.
"Jungkook daha tam belli olmuyor neden ki?"
"E bebeğim daha çok küçük? Jin'in 2 aydan sonra tam belli olmaya başlamıştı hatırlasana"
"Evet haklısın ama korkuyorum. Ya bebeğimize-"
"Taeee yeter deme böyle birşey olmayacak"
Hastaneye gelip sırayı beklerken Jungkook hep yaptığı gibi karnımı okşayıp konuşuyordu, hamile olduğumu öğrendiğimizden beri her gün yatmadan önce ya da canı sıkıldığında bebeğimizle konuşup duruyordu.
"Tanrımm nasıl minicik birşey olacaksın acaba doğduğunda, ne olursan ol seni çok seveceğiz bebeğim"
"Jungkook yapma yoksa ağlarım yeter ağlamak istemiyorum"
Sıramız geldiğinde içeriye girdik ve yatağa yattım. Kontroller bittikten sonra bana döndü kadın kaşlarını çatarak.
"Vitaminlerini alıyor musun?"
"Evet neden?"
"Sağlıklı duruyor bebek, sende öylesin merak edilecek birşey yok. Herşey güzel ilerliyor"
Oradaki işlerimizi halledip bir kafeye geçtik, öğleni biraz geçtiği için acıkmıştım. Menü geldiği gibi dudaklarımı yalarak herşeyde göz gezdirdim.
"Jungkook bana bırakma herşeyi alırım yoksa"
"Al bebeğim sorun değil"
Adını bilmediğim bir şeyi istemem normal mi?
"Şunlardan istiyorum ve şundan da"
"Peki efendim, siz?"
"Makarna ve tavuk ızgara"
Mantıklı yemekler hmm. Yemeklerimiz gelene kadar oturup havadan sudan konuştuk. Yemekler geldiği gibi hemen yemeye başlamamla Jungkook kıkırdayarak yemeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mon effronté oméga
FanfictionHerkesin korktuğu Alfa Jeon'un dikkatini okula yeni gelen Omega Taehyung çeker. Mpreg! Namjin! Smut! Not: Öyle olmaz, yok aaa omegaverse böyle birşey değil demesin kimse pls konu hayal gücümse herşey olur xkdms.