(I forgot to mention, I typed all this up a month ago. And I never showed anyone so, yw for showing ig :) )
»»————𝐂𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝟒————-««
"𝐎-𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐟𝐢𝐧𝐞, 𝐈- 𝐈'𝐥𝐥 𝐠𝐨 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮..- 𝐈- 𝐃𝐨 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐦𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬..-?"
"𝐘𝐞𝐚𝐡!"
𝐋𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐞𝐬𝐭𝐢𝐯𝐚𝐥, 𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 𝐚𝐫𝐫𝐢𝐯𝐞𝐝 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐫. 𝐊𝐲𝐚𝐢 𝐛𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝟑 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐚𝐬 𝐰𝐞𝐥𝐥. 𝐀𝐧𝐲𝐚, 𝐂𝐫𝐮𝐞𝐥𝐥𝐚, 𝐚𝐧𝐝 𝐊𝐨𝐰𝐚𝐢. 𝐀𝐥𝐥 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐡𝐞𝐫𝐬, 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞, 𝐭𝐞𝐚𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨.
"𝐒𝐡𝐮𝐭 𝐮𝐩, 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐢𝐭𝐡𝐞𝐚𝐝𝐬-"
"𝐆𝐢𝐫𝐥𝐢𝐞, 𝐜𝐚𝐥𝐦 𝐝𝐨𝐰𝐧. 𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲𝐬, 𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐠𝐮𝐲, 𝐛𝐲𝐞 𝐛𝐲𝐞𝐞~"
"𝐇𝐞𝐲 𝐊𝐲𝐚𝐢."
"𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨! 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐦𝐞! 𝐆𝐫𝐞𝐚𝐭! 𝐘𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐀𝐧𝐲𝐚, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭?"
"𝐘𝐞𝐚𝐡."
𝐔𝐦𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐀𝐧𝐲𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐚𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐡𝐮𝐠, 𝐬𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞.
"𝐒𝐨𝐨.. 𝐮𝐧𝐡𝐦𝐦, 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐞.., -𝐭𝐚𝐥𝐤?"
"𝐘𝐞𝐚𝐡! 𝐖𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐮𝐩?"
𝐇𝐢𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐫𝐞𝐝𝐝𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐚𝐠𝐚𝐢𝐧, 𝐬𝐡𝐢𝐭. 𝐖𝐡𝐨 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐡𝐞 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐟𝐫𝐞𝐞𝐳𝐞 𝐚 𝐭𝐡𝐢𝐫𝐝 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠, 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐭'𝐬 𝐡𝐢𝐦.
"𝐒-𝐒𝐨.., 𝐮𝐦𝐧𝐧𝐦, 𝐈 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨..- 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠..- 𝐔𝐡𝐧𝐦, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠.. 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐫𝐭𝐚𝐧𝐭..-"
𝐇𝐞 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐮𝐤𝐞, 𝐡𝐢𝐬 𝐬𝐭𝐨𝐦𝐚𝐜𝐡 𝐭𝐢𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐢𝐧 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞𝐝 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐬𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐭𝐬. 𝐋𝐞𝐟𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐟 𝐜𝐨𝐧𝐟𝐞𝐬𝐬𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐚𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐚 𝐠𝐨𝐨𝐝 𝐢𝐝𝐞𝐚.
"𝐈.., 𝐮𝐠𝐧𝐡..-"
"𝐘-𝐘'𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐰𝐡𝐚𝐭, 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫𝐦𝐢𝐧𝐝..- 𝐘𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐠𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐢𝐠 𝐚𝐬𝐬 𝐫𝐨𝐥𝐥𝐞𝐫𝐜𝐨𝐚𝐬𝐭𝐞𝐫..-?"
"𝐒𝐮𝐫𝐞! 𝐋𝐞𝐭'𝐬 𝐠𝐨!"
𝐇𝐞 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐮𝐩, 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐰 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐢𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬, 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐫𝐮𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐬𝐭..
"𝐓𝐇𝐄𝐑𝐄'𝐒 𝐀 𝐒𝐇𝐎𝐑𝐓 𝐋𝐈𝐍𝐄, 𝐒𝐎 𝐖𝐄 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐓𝐎 𝐆𝐄𝐓 𝐓𝐇𝐄𝐑𝐄 𝐅𝐀𝐒𝐓!"
"𝐎𝐊𝐀𝐘, 𝐎𝐊𝐀𝐘! 𝐇𝐀𝐇𝐀𝐇𝐀!"»»————𝐁𝐥𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫𝐬<𝟑————-««
"𝐎𝐤𝐚𝐲..- 𝐈 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝𝐧'𝐭 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐬𝐭..- 𝐅𝐮𝐜𝐤, 𝐈 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞."
"𝐇𝐚𝐡𝐚--! 𝐂𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐧, 𝐭𝐡𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐧𝐠."
𝐎𝐤𝐚𝐲, 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞, 𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐚𝐝𝐝 𝐚 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐛𝐥𝐨𝐨𝐩𝐞𝐫, 𝐚𝐬 𝐢𝐟 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐧 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐚𝐭𝐞𝐝 𝐟𝐢𝐥𝐦 𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠. 𝐋𝐢𝐤𝐞, 𝐢𝐟 𝐚 𝐦𝐨𝐯𝐢𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐫 𝐦𝐞𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐢𝐧𝐞𝐬. 𝐀𝐥𝐬𝐨, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐧𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐧𝐨𝐰---- *𝐮𝐠𝐥𝐲 𝐬𝐨𝐛*
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐔𝐦𝐧𝐧𝐡.. 𝐈 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐝- 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐜𝐭𝐢𝐧𝐠-"
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐃𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐚𝐧 𝐭𝐨 𝐦𝐚𝐤𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐚𝐝, 𝐦𝐲 𝐚𝐬𝐬. 𝐘𝐨𝐮 𝐩𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐦𝐞-!"
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐈𝐓 𝐖𝐀𝐒 𝐏𝐀𝐑𝐓 𝐎𝐅 𝐓𝐇𝐄 𝐀𝐂𝐓, 𝐒𝐓𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐀𝐒𝐒."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐒𝐇𝐔𝐓 𝐔𝐏."
𝐔𝐦𝐞 - "𝐀𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐨𝐤𝐚𝐲--?"
𝐀𝐧𝐲𝐚 - "𝐓𝐡𝐞𝐲'𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐞, 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐘𝐎𝐔 𝐌𝐀𝐘 𝐇𝐀𝐕𝐄 𝐇𝐀𝐃 𝐓𝐎 𝐏𝐔𝐒𝐇 𝐌𝐄, 𝐁𝐔𝐓 𝐍𝐎𝐓 𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐇𝐀𝐑𝐃."
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐎𝐡 𝐦𝐲 𝐠𝐨𝐝𝐝... 𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐨 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲- 𝐍𝐨𝐭 𝐚 𝐛𝐢𝐠 𝐝𝐞𝐚𝐥, 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐢𝐭𝐜𝐡."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐒𝐭𝐨𝐩 𝐛𝐞𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐞𝐚𝐧-! 𝐉𝐚𝐜𝐤𝐚𝐬𝐬."
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐎𝐡, 𝐬𝐨 𝐈'𝐌 𝐭𝐡𝐞 𝐣𝐚𝐜𝐤𝐚𝐬𝐬? 𝐇𝐨𝐰 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐦𝐚𝐧𝐧𝐞𝐫𝐬, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐜𝐨𝐦𝐩𝐥𝐚𝐢𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐭𝐡𝐞𝐭𝐢𝐜. 𝐍𝐨𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚 𝐝𝐢𝐟𝐟𝐞𝐫𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐒𝐇𝐔𝐓 𝐔𝐏! 𝐈𝐅 𝐖𝐄 𝐍𝐄𝐕𝐄𝐑 𝐌𝐄𝐓 𝐈'𝐃 𝐏𝐑𝐎𝐁𝐀𝐁𝐋𝐘 𝐁𝐄 𝐈𝐍 𝐀 𝐁𝐄𝐓𝐓𝐄𝐑 𝐏𝐋𝐀𝐂𝐄, 𝐑𝐈𝐆𝐇𝐓 𝐍𝐎𝐖."
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐃𝐎𝐍'𝐓 𝐓𝐄𝐋𝐋 𝐌𝐄 𝐓𝐎 𝐒𝐇𝐔𝐓 𝐔𝐏, 𝐘𝐎𝐔 𝐅𝐔𝐂𝐊𝐈𝐍𝐆 𝐖𝐇𝐎𝐑𝐄."𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮."
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐅𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐨𝐨."
**𝟐 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫**
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐲𝐨𝐮."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐈'𝐦 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐰𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐞𝐭--"
𝐆𝐲𝐮𝐭𝐚𝐫𝐨 - "𝐈𝐭'𝐬 𝐟𝐢𝐧𝐞, 𝐢𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐭 𝐲𝐨𝐮'𝐝 𝐛𝐞 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠, 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐧𝐨𝐰. 𝐀𝐥𝐬𝐨, 𝐲𝐨𝐮'𝐫𝐞 𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐝𝐫𝐚𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜. 𝐀𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐩𝐢𝐝."
𝐊𝐲𝐚𝐢 - "𝐈 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐦𝐲 𝐚𝐩𝐨𝐥𝐨𝐠𝐲, 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮."
(Chapter 5 is being worked on rn:)
╰┈➤ ❝ [- Gყυƚαɾσʅσɠιʂƚ] ❞
YOU ARE READING
★彡[ʜᴇᴀᴅᴄᴀɴᴏɴꜱ ᴀɴᴅ ꜱᴛᴏʀɪᴇꜱ ᴡɪᴛʜ: ɢʏᴜᴛᴀʀᴏ]彡★
Fanfiction|!¤*'~''~'*¤!| 𝙂𝙮𝙪𝙩𝙖𝙧𝙤 (妓夫ぎゅう太た郎ろう 𝙂𝙮ū𝙩𝙖𝙧ō?) 𝙬𝙖𝙨 𝙤𝙣𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙞𝙢𝙖𝙧𝙮 𝙖𝙣𝙩𝙖𝙜𝙤𝙣𝙞𝙨𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙀𝙣𝙩𝙚𝙧𝙩𝙖𝙞𝙣𝙢𝙚𝙣𝙩 𝘿𝙞𝙨𝙩𝙧𝙞𝙘𝙩 𝘼𝙧𝙘 𝙤𝙛 𝘿𝙚𝙢𝙤𝙣 𝙎𝙡𝙖𝙮𝙚𝙧: 𝙆𝙞𝙢𝙚𝙩𝙨𝙪 𝙣𝙤 𝙔𝙖𝙞𝙗𝙖. 𝙃�...